Puss på kinden: 15:- Puss på munnen: 25:- + 15 om du är man. Sedan vet jag inte hur långt jag kan gå utan Knylan´s tillåtelse men annat går också att diskutera =)
Vi kommer ha 2 bussar till Gävle. En stor partybuss och en lite lugnare familjebuss.
Jag har 65 personer på min lista. Vi ligger strax under 100 personer just nu och har plats för 10 stycken till. Vi fyller på tills det tar slut på platser,,,
Jag längtar alltid till Brynäs - härligt att se att du och så många andra känner detsamma: Varje gång jag åker tåg, bil, buss eller flyg och vi passerar Gävle så reser sig alla passagerare och lyfter på hatten. Stort.
Nån mer än jag som lägtar att åka till brynäs? är det nån som vet hur många anmälda det `är? bra att trumman hänger med,alal är vi lediga så vi ska skrika utav bara helvete i gavlis!!
Nån mer än jag som lägtar att åka till brynäs? är det nån som vet hur många anmälda det `är? bra att trumman hänger med,alal är vi lediga så vi ska skrika utav bara helveta i gavlis!!
Knylan: Jumboflaggan då? den stora viftflaggan som användes senast i gävle? dET LÄR VARA EN riktigt bred OH-flagga, för ståplats i g-rinken är ju ganska bred.
fanzin: Vi använde rödvita konfettibomber på matchen mot HV71 men huruvida vi kommer göra det i framtiden vet jag inte. Dom kostade 200 spänn styck och skulle nog kunne ge mer effekt än vad dom gjorde, sett till priset.
Rödvitt konfetti får vi se hur det blir med, tveksam eftersom rött papper måste vi nog köpa. Nu får vi gratis vitt papper av SCA så det kommer vi nog köra vidare på. Men man vet aldrig...
Reseansvariga hälsar: Det finns fortfarande några platser kvar til Brynäs, så släng Er på luren och ring Madde på: 073-5777049 och anmäl Er till vad jag torr kommer bli den roligaste resan hittills.
Se till att ta med er alla möjliga rödvita plagg såsom matchtröjor, halsdukar, mössor, kalsonger osv.
Skarin: Bildsidan får vi se hur fan det blir med, kommer nog iaf tas en hel del bilder på Gävleresan, om farsan öppnar på plånboken och köper mig en redig digitalkamera. Då jävlar...
Kramar är förlegat... en riktig satans blötkyss i pannan med ett läppstift vars färg bara en färgblind kunde välja ska du få. Läppstift får vi se hur det blir med, känns lite gay...
Knylan: Klart jag värderar dej mer......om du tar hand om Bildsidan vill säga...;) Dessutom är inte #24 min idol, däremot min favoritspelare i Timrå, alla kategorier...
Du blir helt klart Gavlerinkens drottning iaf... Får jag en kram om det blir vinst?
Glöm alla tvivel om strumpbyxor, har den givna lösningen nu:
Gamla fotbollsstrumpor från min tid i Sund IF! Röda och vita, går till knäna. Actionleif startade trenden ifjol, känns lite cross med fotbollsstrumpor men har bara helröda damasker. Lösningen är nära...
Skarin: Skönt att höra att du isåfall skulle värdera mig mer som nån form av idol än Lundell och #24. =)
Mer detaljerad info om kjolen, frugan rapporterar: Mörkröd, går till knäna (en kortare hade inte skadat, men vafan), syntetsmaterial (själv vet jag inte vad det är, men säkert bra) och till slut så är det även sån där slits på sidan. Alltså nån form av spricka en bit upp, säkert snyggt.
Experter: Tror ni att det kliar med strumpbyxor? Vill helst ha såna där punkarstrumpor, rödvita men vet ej om det är värt att leta såna om dom är obekväma, sen kan det ju se lite lustigt ut kanske...
Hälge: Haha, jasså du säger det =) Ja, det är på uppdrag av Brünäs vakterna jag säger det, de klarar tydligen inte ens att hålla reda på sig själva så nåt måste man ju göra för att hjälpa dem =)
Knylan: Ja, kör du kjol så fortsätter jag i HF:s sanna anda och kör shorts, om jag nu blivit lite bättre i den jobbiga förkylningen, Så alla Ni som inte vill se Dalan´s vita lurviga ben får nog hålla sig hemma =)
Chief: Fyller vi ytterligare en så tror jag fan att det blir smink, klänning och andra i synnerhet fula saker. Fula på killar alltså, så jag inte får bitska feminister efter mig. =)
Swordster: Såg att du mumlade om sittplats... Ni har faktiskt STÅPLATS nere i Gavlerinken. Det gäller alla funktionärer. Det stod faktiskt i det papper ni fick *flinar*
Vi har fyllt en buss, nu fyller vi den andra också!
Vi blir alltså 3 bussar som åker ner och nu kommer vi höja taket i Gavlerinken. Så leta fram era matchtröjor, vanliga Timrå-tröjor och plocka ner flaggorna från väggarna för nu ska hallen målas röd och vit!
Madde:Konstigt då att Brynäs klack gör vad dom vill...... Kastar konfetti och använder stora jumboflagger lite då och då. Tomtebloss används också då och då!
Madde: Hmmm, vad Ni är besvärliga. Jag kan numera t.o.m köpa whisky på nätet från Skottland (Japp, söker man Brora så är det värt frakten...) men anmäla sig till en supporterresa går inte... :D
Nåväl, jag funderar tills i morgon och slår ev. en signal, j-kla byråkrater... :D
Swordster: Och då hoppas jag att det inte blir som så att ni (antar att du åker med då) sitter på sittplats? Behövs mer folk i klacken, om ens Brünäs klack hörs så har vi gjort ett dåligt jobb.
Gooode: jag skulle säga att några av anledningarna är:
1) vi har en alldeles för dålig gameplan. Vi forecheckar inte alls intensivt, backarna släpper blå, vi bygger anfallsspelet på att dumpa puck. 2) JJ hade en usel kväll. Trist, men sånt ... | #Läs mer ·
Fett röj blir det på annandagen, likaså den 28:e, du ska väl med??