1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590531 inlägg · 6216 ämnen

BRYNÄS 28/12

178596 · » Till forumet

Sv: BRYNÄS 28/12
shanti: Självklart får alla vara med, herpez eller inte =)
Fett röj blir det på annandagen, likaså den 28:e, du ska väl med??
Kommentera

Dalan: Får man va med om man har herpez...eller????
Fett röj på annandagen eller????
Kommentera

Jag utser mig själv till Knylan´s hallick.

Här kommer några priser:

Puss på kinden: 15:-
Puss på munnen: 25:- + 15 om du är man.
Sedan vet jag inte hur långt jag kan gå utan Knylan´s tillåtelse men annat går också att diskutera =)

Alla pengar går till TIFO kassan.
Kommentera

Vi kommer ha 2 bussar till Gävle. En stor partybuss och en lite lugnare familjebuss.

Jag har 65 personer på min lista.
Vi ligger strax under 100 personer just nu och har plats för 10 stycken till. Vi fyller på tills det tar slut på platser,,,
Kommentera

westerlind: Det är bara för dom ber en bön för en utarmad byhåla ( c : Mest posetiva man kan säga är Ahlgrens bilar ( c :
Kommentera

tjobba:

Jag längtar alltid till Brynäs - härligt att se att du och så många andra känner detsamma: Varje gång jag åker tåg, bil, buss eller flyg och vi passerar Gävle så reser sig alla passagerare och lyfter på hatten. Stort.
Kommentera

tjobba: Jag längtar grymt mycket och vi ska skrika som bara f-n
Kommentera

Nån mer än jag som lägtar att åka till brynäs?
är det nån som vet hur många anmälda det `är?
bra att trumman hänger med,alal är vi lediga så vi ska skrika utav bara helvete i gavlis!!
Kommentera

Nån mer än jag som lägtar att åka till brynäs?
är det nån som vet hur många anmälda det `är?
bra att trumman hänger med,alal är vi lediga så vi ska skrika utav bara helveta i gavlis!!
Kommentera

Knylan: Har Oh flaggan kommit till rätta??
Kommentera

fanzin: Som det ser ut så åker alla tre jumboflaggorna med.

Den är riktigt bred + att läktaren i Gavlerinken är gjord som en tårtbit så den skulle sticka ut över kanterna.
Kommentera

Knylan: Jumboflaggan då?
den stora viftflaggan som användes senast i gävle?
dET LÄR VARA EN riktigt bred OH-flagga, för ståplats i g-rinken är ju ganska bred.
Kommentera

Dalan: Man betalar 20 spänn så får man en puss av Olle på kinden eller vart han nu vill dela ut dom =)
Kommentera

fanzin: OH:n hänger inte med, den är dessutom för bred för att köra på den där läktaren.

Trumman ska med, dock är jag osäker på vem som tar hand om den nu. Dalan har ingen möjlighet att hämta den. Men det fixar sig får man hoppas...
Kommentera

Mycket konfetti borde iallafall köras.
Kommer den stora OH-flaggan tas med ner till gävle?
Allt som är rödvit borde tas med.

Inklusive trumman, en match utan trumma är inte bra. Trumman höjer upp stämmningen.

Är det någon som har en exakt siffra om hur många som är anmälda till resan?
Kommentera

Dalan: Ni behandlar mig verkligen som skit, med all rätt... =)
Kommentera

fanzin: Vi använde rödvita konfettibomber på matchen mot HV71 men huruvida vi kommer göra det i framtiden vet jag inte. Dom kostade 200 spänn styck och skulle nog kunne ge mer effekt än vad dom gjorde, sett till priset.

Rödvitt konfetti får vi se hur det blir med, tveksam eftersom rött papper måste vi nog köpa. Nu får vi gratis vitt papper av SCA så det kommer vi nog köra vidare på. Men man vet aldrig...
Kommentera

Frella: HAHA; ja det tycker jag han kan göra, ställa upp för TIFO gruppen =)
Kommentera

Nu skall vi allt visa att tomten är rödvit.
Hela Brünäs rinken ska vara rödvit.

Tomten är rödvit klapp klapp klapp klapp klapp...........

t ex rödvitt konfetti skulle vara snyggt......
Kommentera

Dalan: Ingen vill väl missa Olles kreationer? Bara det är juh värt att åka för. Kanske Olle ska sälja sig för TIFO-Kassan? =)
Kommentera

Reseansvariga hälsar: Det finns fortfarande några platser kvar til Brynäs, så släng Er på luren och ring Madde på: 073-5777049
och anmäl Er till vad jag torr kommer bli den roligaste resan hittills.

Se till att ta med er alla möjliga rödvita plagg såsom matchtröjor, halsdukar, mössor, kalsonger osv.

Väl mött på bussen!!
Kommentera

Skarin: Bildsidan får vi se hur fan det blir med, kommer nog iaf tas en hel del bilder på Gävleresan, om farsan öppnar på plånboken och köper mig en redig digitalkamera. Då jävlar...

Kramar är förlegat... en riktig satans blötkyss i pannan med ett läppstift vars färg bara en färgblind kunde välja ska du få. Läppstift får vi se hur det blir med, känns lite gay...
Kommentera

Knylan: Klart jag värderar dej mer......om du tar hand om Bildsidan vill säga...;)
Dessutom är inte #24 min idol, däremot min favoritspelare i Timrå, alla kategorier...

Du blir helt klart Gavlerinkens drottning iaf... Får jag en kram om det blir vinst?
Kommentera

Glöm alla tvivel om strumpbyxor, har den givna lösningen nu:

Gamla fotbollsstrumpor från min tid i Sund IF! Röda och vita, går till knäna. Actionleif startade trenden ifjol, känns lite cross med fotbollsstrumpor men har bara helröda damasker. Lösningen är nära...
Kommentera

Jag: Kanske det. Ett fladdrande hår och en röd klänning ute i den kalla vintern slår aldrig fel =)
Kommentera

Skarin: Skönt att höra att du isåfall skulle värdera mig mer som nån form av idol än Lundell och #24. =)

Mer detaljerad info om kjolen, frugan rapporterar: Mörkröd, går till knäna (en kortare hade inte skadat, men vafan), syntetsmaterial (själv vet jag inte vad det är, men säkert bra) och till slut så är det även sån där slits på sidan. Alltså nån form av spricka en bit upp, säkert snyggt.

Experter: Tror ni att det kliar med strumpbyxor? Vill helst ha såna där punkarstrumpor, rödvita men vet ej om det är värt att leta såna om dom är obekväma, sen kan det ju se lite lustigt ut kanske...
Kommentera

glömde.. ;)
Kommentera

Skarin: Om om jag som tjej tar på mig skjorta,byxor och slips är jag din idol också? Det tycker jag iaf..
Kommentera

Knylan: Kör du kjol, är du min idol :)
Kommentera

Hälge: Hur många bussar är vi uppe i nu
Kommentera

Hälge: Haha, jasså du säger det =) Ja, det är på uppdrag av Brünäs vakterna jag säger det, de klarar tydligen inte ens att hålla reda på sig själva så nåt måste man ju göra för att hjälpa dem =)
Kommentera

Dalan: Kom inte med såna där hot nu när bussarna fylls, det kan ju bli så att vi stannar hemma istället. :-)
Kommentera

Knylan: Ja, kör du kjol så fortsätter jag i HF:s sanna anda och kör shorts, om jag nu blivit lite bättre i den jobbiga förkylningen,
Så alla Ni som inte vill se Dalan´s vita lurviga ben får nog hålla sig hemma =)

Vi ses i Brünäs
Kommentera

Chief: Fyller vi ytterligare en så tror jag fan att det blir smink, klänning och andra i synnerhet fula saker. Fula på killar alltså, så jag inte får bitska feminister efter mig. =)
Kommentera

Knylan: Kjol och vita strumpbyxor? Bara möjligheten att få beskåda detta borde fylla en buss... ;-)
Kommentera

Madde: Kjolen är fixad, tur att man har kvinnligt sällskap. Nu saknas bara vita strumbyxor... jag tror fan att jag kommer att frysa.
Kommentera

Knylan: Har du hittat en kjol nu... Vi kommer fylla en buss till och då lovade du att bära kjol!
Kommentera

Swordster: Såg att du mumlade om sittplats... Ni har faktiskt STÅPLATS nere i Gavlerinken. Det gäller alla funktionärer.
Det stod faktiskt i det papper ni fick *flinar*

Vi har fyllt en buss, nu fyller vi den andra också!

Vi blir alltså 3 bussar som åker ner och nu kommer vi höja taket i Gavlerinken. Så leta fram era matchtröjor, vanliga Timrå-tröjor och plocka ner flaggorna från väggarna för nu ska hallen målas röd och vit!
Kommentera

För Er intresserade... och jag har inte sett någon resebarometer..

Jag har 55 personer på min lista till Brynäs!

Sista anmälningsdag är idag!
Kommentera

Madde:Konstigt då att Brynäs klack gör vad dom vill......
Kastar konfetti och använder stora jumboflagger lite då och då.
Tomtebloss används också då och då!

*ville bara utmärka mig*
Kommentera

Madde: Hmmm, vad Ni är besvärliga. Jag kan numera t.o.m köpa whisky på nätet från Skottland (Japp, söker man Brora så är det värt frakten...) men anmäla sig till en supporterresa går inte... :D

Nåväl, jag funderar tills i morgon och slår ev. en signal, j-kla byråkrater... :D
Kommentera

Knylan: Lille Olle... man frågar först!

Det gäller alltså att ringa in sin anmälan.
Brev på HS vill vi inte ha! Det är inte säkert att de breven läses ens och då kommer ni inte med på resan!

Telefonnummer finns tidigare i tråden.
Vi svarar så gott vi kan men vi kan också vara upptagna för tillfället och hoppas att Ni ringer lite senare.
Kommentera

Kan Brynäs syd få iväg två bussar så borde Timrå som bara ligger en bit uppför vägen kunna få iväg ett par bussar..och en antal bilar.

Detta är allstå Resan med stort R.

Skyll inte på faster Agda och hennes hemlagade knäck eller på julbord och familjesamvaro utan res er och häng med.

Ta chansen till en stunds avkoppling från familjelivet och upplev lite hockeyresa.
Kommentera

Swordster: Skönt att höra, man kan lita på dig...

Världshistoriens skönaste ordspråk, var det Marcus som kom på det?
Kommentera

Knylan: JAg tror att vi har sittplats, men jag tänker inte utnyttja min i alla fall...

Hur var det nu: Att sitta på hockey är som att stå och skita, det blir inget tryck...
Kommentera

Swordster: okej...
Kommentera

Redax 2: Dra iväg ett mess till Madde så ska det nog fixa sig.
Kommentera

Kan man anmäla sig via mail till resan? Har just nu lite svårt att ringa privatsamtal på mobil på arbetstid...
Kommentera

Swordster: Och då hoppas jag att det inte blir som så att ni (antar att du åker med då) sitter på sittplats? Behövs mer folk i klacken, om ens Brünäs klack hörs så har vi gjort ett dåligt jobb.
Kommentera

heart: Timrå IK har bjudit in alla som jobbar på hemmamatcherna att följa med ned så det blir nog minst en buss bara där...

Det jobbar ca 150 personer per match!
Kommentera

178596 · »