Johan J: Vi skulle behövt Kiprusoft. Men Kapanen måste ju också få vänja sig. Måste vara svårt och välja vilken målvakt som är bås öppnare och vilken som spelar
El Maco: fast agentröran har nog en stor del bakom genomklappningen. Kiprusoff hade inte släppt in 6 mål idag. Sen att resten av laget viker ner sig är illa.. men trenden började mot Frölunda, som i mina ögon var minst lika mycket katastrofmatch som den idag
Baker: sticka? vart har du hört det? i så fall känns det ännu mer kört. Anfallarna kan ju inte göra mål.. Såna som Hagos, Gahn etc. måste ju ha bokstavligt talat öppen kasse verkar det som
Fy tusan vad sjockad man är... 3-0 underläge mot Brynäs.. Undrar om Kimmo är skyldig till nåt av dessa mål igentligen? Verkar vara mycket slarv enligt webradion från laget, Gahna bl.a
Den här matchen är väl mer eller mindre körd nu.. tack och godnatt!
Lauritzen: själva brottas ni ju med kvalspel till allsvenskan, inför ett ruskigt publiksnitt på 900 pers. Och råkar ni få fram nån spelare som visar någorlunda tendenser så snor vi han direkt
Frella: Dom har räkelns försäkringskrängarna ringer ju i tid och otidjämt dygnet runt i tid och otid i alla timmar runtom och från fredagtill torsdag.... Nu när ni nu behövs, var faaan e ni???? Förklara gärnadetta kufiska SMS som Frella har fått........
Fick nyss ett knepigt sms om att Kiprusoff och Berg inte kommer att spela idag. De har sagt upp sina försäkringar. Vet ingen sanningshalt i detta, men jag håller honom som trovärdig iaf. Z och Modin spelar däremot.
Målvakt: Miikka Kiprusoff (Kimmo Kapanen) Första femman: Teemu Aalto, Aki-Petteri Berg — Fredrik Modin, Henrik Zetterberg, Jonathan Hedström. Andra femman: Pär Styf, Kalle Koskinen — Niklas Nordgren, Valeri Krykov, Robert Carlsson. Tredje femman: Johan Svedberg, Lars Jonsson — Christian Söderström, Kristian Gahn, Magnus Nilsson. Fjärde femman: Sanny Lindström, Mats Hansson — Per Hallin, Yared Hagos, Kent Manderville.
Ingen last på Kippro för resutatet sist men... Borde inte Kimmo få shejpa upp reflexerna i denna match?
Jag menar, Brynäs grejar vi väl ändå oavsett? In med Kimmo NU så att han blir tiptop till slutspelet.....jag tycker detta är oerhört viktigt....
Sputnik1: Appropå Näkyvä så har det kommit till min kännedom att vi har en forumkompis som är högst delaktig i att vi hade möjlighet att värva honom. HS levererar! 👏