Laken: oksa är bättre på att hålla rätt avstånd till kassen än han var i början.. men RETURERNA går ofta rakt ut. Kanske behöver han nu vila en match ..Vill också se Asplund nu i mål på måndag tex.
Boork lär ha gett spelarna stryk under helgen och spelarna vågar inget annat än att vinna då :) tippat 3-2 till oss (brynäs) om inte koronen står så vinner vi.
Såg värmningen i E.ON arena i dag. Såg ut som man tränade snabba spelvändningar och direktskott i anfalls-zonen. Hoppas att det ser lika bra ut i kväll också!
Fet-Ecke: Får man ju verkligen hoppas. Har ju verkat som att man inte törs starta ett anfall utan att först börja med att ta burskydd. KK måste alltid dit bakom.. slår aldrig fel...
dr-nix: Det verkar enligt hockeyligan.se som att Aspan ska få chansen ikväll. Korhonen står i Brynäskassen. Jag tror Timrå har chansen ikväll om dom vill. Tips Brynäs 1 - Timrå, fler än 2.
Bergius: Jättebra att Asplund får visa upp sig igen. Han verkar het enligt Micke. "- Inte för att Mika Oksa var dålig mot Luleå utan för att Johan Asplund är het och gärna vill komma in, säger tränaren Mikael Andersson."
tjobba: Mitt tips är också 1-3. Roligt att Asplund får chansen mot ett något sämre motstånd än topplagen. Tror att han kan göra bra ifrån sig ikväll. Det vill i alla fall till. I alla fall om vi ska få med oss några poäng.
Jag ser mer än gärna lite effektivitet från Timrås sida i dag. Det vore ju underbart härligt med ett par enkla mål i dag. Men det lär vi inte få se, det lär bli kamp i varje sekund. Men bärgas tre poäng är jag nöjd vilket som.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.