Första periden var en riktigt bottenapp inget stämde starkt ändå att komma igen i matchen och inte vika ner sig mot dom tuffa Brynäsarna. Hallen var under ombyggnad och stämninngen låg, Plus till Adam som var den avgörande faktorn att det blev poäng, plus till publikvärden som körde på rekordfart hem till Timrå ca 122 min..
freddie77: Självklart aldrig Brynäs fel då de förlorar eller tappar poäng! Alltid pga felaktiga domslut eller dumma osjyssta motståndare el. dyl...Äh, Brynäs-fans är patetiska dagdrömmare som lever i förgången tid. I den tid då faktiskt Brynäs var ett aktat hockeylag. Inte som nu, ett gäng avdankade halv-o helsopor samt några yngre som lär dra så fort de får chansen!
Självklart är det Brynäs fel i det flesta fall, finns inget att skylla på att dom ligger där dom ligger men det är så dåligt att man inte kan se sån solklar högklubba. visserligen går det väldigt fort och jag fick kolla på reprisen för att se att det var en högklubba men fan vad less man blir när det händer i en sån viktig match.
Bissett19: Nja...hade den faktiskt inlämnad för en kabelbrand i kabeldosan igår. Andra gången på 1.5 månad så man undrar ju vad som är fel egentligen. Förra gången lämnade jag den på OK-verkstaden och dom tog 900 spänn för att byta dosa. På Ford tog dom 1300...På Ford säger dom att det är ett vanligt problem på Galaxy. Fördelen nu är att jag har lagningsgaranti, så händer det igen så lagar dom gratis. Annars är den toppen, drar mkt mindre soppa än jag trodde den skulle göra. Snittar ca litern vid blandad körning vintertid och då är det ju ändå en minibuss.
BFG: Kul att du äntligen har fått se riktig hockey när du har besökt Eon Arena..
Måste kännas skönt att få se det ibland??
Dom flesta publikvärdar är mer eller mindre lika kassa i ES..
När jag har besökt olika arenor så är jag glad att det bara är snus man får på sig..Värsta var nog säsongen Svergies bästa lag gick upp i ES igen när laget mötte Rögle i Ängelholm..
Då kom en full burk Cola flygande igenom publikhavet..
gud: Noterbart att dessa typer också finns i Gävle och Gavlerinken, även varning för småbarnen som brukar inkräkta på bortastå då bortalaget har få fans med sig...som Gävlebo är det inte lätt att glömma bort sånna saker som händer i Gavlerinken :)
Undrar hur det fungerar med hemresorna från JVM igentligen, Brynäs får hem en av två spelare till i morgon, Modos spelare landar 18.30 i morgon kväll i Stockholm, Strålman måste komma ikväll eller under f-m i morgon då han äventuellt kan spela i morgon, vilken soppa.....
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Hallen var under ombyggnad och stämninngen låg, Plus till Adam som var den avgörande faktorn att det blev poäng, plus till publikvärden som körde
på rekordfart hem till Timrå ca 122 min..