Enl. Hockeyligan o deras web tv så tippar dom Brynäs som vinnare mot Timrå. Deras trend kommer att brytas mot ett topplag eftersom dom inte har så stor press på sig i just en sån match. Som jag sa så känns det som en "typiskt" match men jag hoppas verkligen jag har fel o att Timrå visar hjärta o stabilitet o att vi förlänger Brynäs förlust rad. Det skulle vara härligt!
othan: Håller med. På bortaplan så ska man spela försiktigt nåt så in i norden. Inte släppa till någonting. Inga misstag. Så att spela försiktigt och dra ner tempot kommer vi vinna på.
ralus: på borta plan tycker jag inte man ska trumma på. man ska istället bygga laget från ett starkt försvarsspel och göra hemmalaget dåligt á la TIK-AIK
IF är lika med ett försäkringsbolag och betyder om. Frågan är inte om Tik vinner utan snarare med hur mycket. Om Boorken blir kvar är ytterligare ett om, liksom om BIF blir kvar i eltserien.
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen