arf: Ja men alltså, skapade Brendl och Brynäs så vansinnigt mycket ? Han fick väl igenom nåt skott , annars tyckte åtminstone jag att det var förbannat bra jobbat av samtliga Timrå-spelare sista två efter den otroligt olyckliga utvisningen
haggen: Den matchen hade allt! Vändning av underläge, målexplosion i rätt riktning, hawaiihockey med öppna lägen åt båda håll i slutet av andra, hotande timråkollaps i tredje, brynäsmangling med ett halvdussin finfina brendllägen på slutet, och till sist vinst.
Vill minnas att Nick Hornby definierar ingredienserna i en perfekt fotbollsupplevelse i Fever pitch. Den här matchen hade de flesta ingredienserna i en perfekt hockeyupplevelse.
Dream Team: Jag hade också fel, jag trodde stenhårt på att Brynäs skulle vända i 3:e när dom gjorde 4-3 målet. Dessutom har jag tappat ganska mycket av mitt tidigare förtroende som jag hade för Johan Backlund.
wap.hockeysnack.com Jensen: Groggen är bra till mycket. Antingen för att fira, som nu, eller för att sörja. Men det måste vara med måtta men det är svårt när det är hockey säsong. :)
mikenomad: javisst är det så men man kan inte räkna in poängen innan man vunnit.vi är 2:a iallafall några dagar den karramellen får vi suga på ty det går fort åt andra hållet.
Fy satan vilken underbar seger efter en närmast outhärdlig dramaTIK! Timrå IK är de bästa och nu jävlar vinner vi SM-guld i vår - för stunden är jag grymt lycklig, då mitt favoritlag svarar för den ena bragdinsatsen efter den andra... :)
sargad: Jävligt bra skalp, Brynäs är inte dåligt, men vad hade vi 5 raka torskar mot dom den här säsongen ... Det bevisar bara det att förr eller senare tar eländet slut .
Dream Team: ja det här var en skön seger det trodde man inte innan matchen.
vem trodde att vi skulle hålla vinst trenden mot frölunda och spräcka förlust trenden mot brynäs total utdelning helt underbart,det är ju nästa så att man börjar tro nåt igen men det är lika bra att vara ödmjuk en match i taget,och stanna nere på jorden,snacka om att man sover gott inatt lätt blir det att gå upp tidigt och gå till jobbet på måndag när frölunda fått stryk av mora och timrå vann mot brynäs härligt!!!!!
Haha, underbart. Vilken jävla nervpers i sista. Är alldeles för tagen för att säga någonting mer. Helt underbart. Vi ser ut att undvika streckstriden ett par omgångar till.