fredriko74: japp - mittzon blev en jädra autostrada......vi törs inte hålla ihop, sen måste vi som vanligt inse att det blir svårt med detta laget att 'stänga' matcher.
Får fan skylla sig själva, backar man hem som man gör och öppnar upp sig som en malmskillnadsgatanhora så blir det som det blir. För mig är det utopi att man tot vänder med hela handen spelmässigt, grrrr!!
Bragd-Birger: Har inte sett nått av matchen. Tittade precis till liverapporteringen från AB och såg precis att Brynäsjävlarna tog ledningen 18.46 i 3:e. Tärt.
superfalle: Men blir man rädd bara för att släppa in en kasse? Och tot vika ner sig så fruktansvärt som man gör? Då ska man ha långa psykologsamtal anser jag!
Bragd-Birger: För mig är det en gåta, att man ska skydda ledningar? Backar hem så man nästan står bakom Lundström. Agera resolut för bövelen, spela anfallshockey och inte agera med nerverna utanpå tröjorna. Skrämmande att beskåda.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.