1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

591283 inlägg · 6216 ämnen

Brynäs IF - Timrå IK 2018-12-08

« · 1929206 · » Till forumet

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2018-12-08
Laget kan betala tillbaka pengarna till de som åkt ner och ser skiten jävla soplag.Blir bra det här när Hållander Olofsson drar och Järpen spelarna Enqvist o Bandyklubban Berglund ersätter.Men här är ju alla nöjda hur än många matcher man torskar utom OLLE som säger sanningen om skiten. Agera inte Nubben mot vissa spelare och ledarna ska han bort OMG Jävla inavel styre i klubben
Kommentera

Kerstin_k: Jo helt klart, statistiken säger ju det. Brynäs är väl bäst i PP och vi sämst i bp, visst gjorde Brynäs mål på bägge sina numerära överlägen va?
Kommentera

Nisse1: som vanligt...inte alls...
Kommentera

Nisse på Mon: Det är lugnt. Vi har en mer hemmamatch än motståndarna i kvalet! :)
Kommentera

Tycker Timrå skulle ställa in aktieförsäljningen helt och hållet. Samla in till förstärkningar i stället. Jag lägget inte en krona i detta läge på juniorhockey och sociala projekt. Detta lag kommer med nuvarande form och förmåga att vara chanslösa i kvalet
Kommentera

jå1: och vi är seriens sämsta bortalag. Då borde vi aldrig mer vinna en bortamatch. Frågan är om det inte är bättre då, rent ekonomiskt, att lämna WO resten av bortamatcherna?
Kommentera

Enligt kommentatorn på C-more står alla brynäsare upp i båset för att snabbt komma ut och spela.
Medans tikarna sitter ner i båset...

För helvete! Visa lite jävlar anama nu! Nästan halva matchen kvar! JOBBA!
Kommentera

Kerstin_k: Om man är seriens bästa lag statistiskt sett i 3e perioden så kan man aldrig förlora en sådan, det är sen gammalt..
Kommentera

Inkazar: Vi också. Andra perioden alltså. Men lyckas vi mirakulöst nog hålla 2-0 inför tredje har vi i alla fall en liten chans. Inte för att jag tror på det egentligen, men chansen finns. Större under har ju hänt.
Kommentera

Kerstin_k: Hur tänker man ersätta Olofsson och Hållander under JVM? Blir tunt då.
Kommentera

kulltorp:
Ikväll är det enmansshowernas afton för Timrå IK...
Och så blir det väl spiken i kistan nu i PP
Kommentera

Kerstin_k: inte omöjligt såklart. Men det är i den här perioden vi är som absolut sämst. Och med det menar jag katastrofala. Hela säsongen
Kommentera

Inkazar: Tja, varför inte?
Kommentera

SMÅLAND: Nja..just nu talar inget för oss. Tycker vi har lite otur faktiskt. Även om Brynäs har haft flest chanser.
Första perioden är klart bra.
Andra klart sämre.
Hoppas vi kan få en turpuck i mål och sen kvittera i tredje.
Det som känns jobbigt är att vi är så uddlösa. 2-0 i baken känns som en helvetisk uppförsbacke. Men det är bara två mål.
Kommentera

Svedberg fortsätter att släppa puckar ovanför plocken i en rasande takt. Sönderläst?
Kommentera

Vi får väl hoppas på HV och MIF ikväll!!
Tycker synd om de tillresta ikväll..
Ser uppgivet ut.....
Kommentera

Hardegård är SHL:s i särklass sämsta back.
Kommentera

jå1: Didrik Strömberg har iallafall reducerat åt oss mot Mora
Kommentera

Kerstin_k: mot seriens bästa lag i tredje perioden?
Kommentera

Timrå vinner omständighets-VM!
Timrå är bäst i Sverige på att missa uppspel.
Timrå gör årets sämsta byte.
TA EN TIME OUT!
Kommentera

Raggaren Putte: Kan fan vara det sämsta bytet jag sett i seniorhockey.
Kommentera

Jockz: I bästa fall blir det hedersamt.
Kommentera

Raggaren Putte: Problemet nu är att vi inte kommer att vinna oavsett hur bra vi spelar. Vi har inte förmågan att göra tre mål borta.

Vi får hoppas att det inte rinner iväg nu i andra. Då har vi möjligtvis en liten chans att hämta igen till ett likaläge.
Kommentera

BlackBay: Tror vi på miraklet ikväll!!
Kommentera

jå1: Det luktar "hedersam" förlust långa vägar igen, tyvärr.
Kommentera

Kerstin_k: Nej, jag ändrar mig. Vi vinner inte ikväll oavsett hur jävla bra vi spelar om man ger bort såna där mål.
Kommentera

TIK-Lund: Kollektiv härdsmälta.

Ska vara så jävla cynisk nu och påstå att det där bytet kostade oss matchen. Aldrig att vi lyckas göra tre mål.
Kommentera

Brynäs IF - Timrå IK 2-0
Kommentera

TIK-Lund: Obegripligt att man bjuder på sånt där, speciellt när man är så impotent framåt.
Kommentera

SMÅLAND: Jaha.... Det var den matchen det. Bara stänga teven och invänta 10e raka bortaförlusten.
Kommentera

Man kanske skulle spela på en lågoddsare.. att timrå lyckas göra 0mål ikväll.. jävla hösäckar
Kommentera

TIK-Lund: Kan vara .....
Kommentera

Kerstin_k: Men vad händer!!!! Jo räknefel ajaj!!
Kommentera

Vilket byte!!!!
Kommentera

Kerstin_k: Är det Sveriges genom alla tider sämsta byte?
Kommentera

Men va i helvete!!
Kommentera

Kerstin_k: Men det var det sämsta byte jag någonsin sett tror jag. Tre brynäsare fria.
Kommentera

Kerstin_k: 3 mot 0, vilket hån
Kommentera

Kerstin_k: Herregud så jävla dåligt.
Kommentera

HAHAHHAHAHA
Kommentera

Raggaren Putte: Jag tror också det. Att vi vinner alltså. Om vi orkar fortsätta så här vill säga. Faktiskt jävligt bra första. Den bästa so far.
Kommentera

VI VINN IKVÄLL SA SAIDA 👍🏼
Kommentera

Hälge:

Det gör han. Han går ofta ner på knä väldigt tidigt, vilket många målvakter gör idag. Dock är Svedberg inte världens största målvakt vilket gör åt det blir lucka där...typ.
Kommentera

Hälge: Svårt att kräva att nån ska ta det där skottet. Ungefär som att säga att det var dåligt av Brynäs målis att inte vara på Wedins stolpskott.

Men som helhet så tycker jag att det är en riktigt bra insats av oss så här långt. Riktigt bra tempo och intensitet i forecheckingen och jag kan inte minnas att vi gått in med en sådan insats borta i någon annan första period i år. Effektivitet har vi dock inte alls, men fortsätter vi så här vinner vi ikväll. Tveksamt dock om vi orkar det.
Kommentera

Jockz: Ni gör ett grymt jobb! Kämpa vidare!

Hade Gallo varit lite street smart hade han släppt klubban när han fick en slashing på den. Då hade det aldrig blivit mål.
Kommentera

Jockz: Ja, det gjorde han.
Kommentera

Hälge: Gallo tjuvade i jobbet på målet, blev mäkta förbannad efter och drog klubban i sargen.
Kommentera

Jockz: Ja, ni låter mest genom tv-rutan. Fortsätt så!
Kommentera

Andersson: Visst är det så. Tycker dock att han släpper in "enkla" mål bara de går högt. Bara en känsla jag har...
Kommentera

Kerstin_k: Vi gör vårat på bortastå, dags för TIK att göra sitt. Låt oss jubla ikväll!
Kommentera

« · 1929206 · »