1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

588916 inlägg · 6217 ämnen

Brynäs-Timrå

« · 135916 Till forumet

Sv: Brynäs-Timrå
mike66: tror du att ni är nåt?
när ni är där uppe nu .. när slutspelet är över så kommer ni gråtande ....och frågar varför vi körde slut på oss i början ... vi gamla goa gubbar vet ju när det gäller ... så vi kommer också att slåss uppe i toppen inom kort .... SM-GULD självklart :)
Kommentera

beckebo26: Ta din volvo och kör den över kajkanten ( c :
Kommentera

Helg Ernest: är du en drömmare eller?? fattar du inte att brynäs bara leker med alla lagen?!
Alla snorvalpar som springer runt med varsin käpp .. vänta bara till dom gamla goa gubbarna sätter igång och spelar .... då får du se på riktigt spel...
Det är ju inte nu det gäller precis...
Kommentera

Helg Ernest: Spelar ingen roll hur vi än vänder och vrider på tabellen så kommer vi likt förbannat att tappa förstaplatsen i morgon, tråkigt men sant ;( Men vi tar igen den på tisdag ;)

Av vad jag har hört så är det bättre fart i matkön på tingsta ålderdomshem än på Brynäs träningar numera, det säger väl allt.

Janne Larssons rullator var visst inne på 10 000 milaservice och det var visst oklart om han skulle kunna vara med på tisdag pga detta.
Kommentera

mike66: Om BÅDA lagen gör WO ?
Faan. Känns inte bra.
Men det blir väll ny vinst på Tisdag ( c :
Jag hörde förresten att ungarna snott Janne Larssons rullator,
dessutom gömt Molins käpp. Så dom tog sig inte till matchen.
Fördtjänsten är redan fullbokad.
Kommentera

Helg Ernest: Då går HV upp i topp.
Kommentera

westerlind: Skratta du, men för oss TIKare så är detta blodigt allvar.
Kommentera

mike66:

Hahaha. Äsch inte blir det karneval i Gävle efter en dag på jobbet. Det ska bli en fröjd när tigrarna stormar fram och de luggslitna gamarna förvirrat cirklar omkring i egen zon.
Kommentera

mike66: Ok, fast hellre Frölunda än HV .
Då får vi hoppas de kör lika och frölunda vinner på straffar.
( c :
Kommentera

Helg Ernest: Etta.
Kommentera

westerlind: Var beredd att inkvartera dig på hotell på tisdag för du kommer nog inte att vilja åka hem efter den matchen.
Kommentera

mike66: Du som har koll på allt ! Vilken placering får Frölunda efter seger mot HV i morgon ?
Kommentera

mike66:

Pratar du verkligen om Eagles? De hade sin storhetstid när färg-TV introducerades och man satt och ljög framför brasan ute i stugorna. Precis som laget.
Kommentera

mike66: Tror faan det, verkar ju ha gått lekande lätt hittills men nu är "Tigern" väldigt uppretad och då är det bäst att ni håller er undan....
Kommentera

westerlind: Tycker att det mest verkar vara full fart bakåt för ditt
Brynäs Tips Bif-Tik 2-7
Kommentera

+ T i kallsveten
Kommentera

Dragan 2k: Ni får se till att vinna i morgon ni med !
Så tabellen blir kvar i nuvarande läget , som den skall se ut resten abv året ( c : ? eller går ni om då ?
Men HV i Scandinavien skall väll inte va några problem.
Lugn, snart får vi en ren fin tabellförklaring, se nästa inlägg ( c :
Kommentera

westerlind: Det märks. 7-2? Ska domaren göra alla sju målen då eller? Nä ni handtrallande tigrar, på tisdag är det ännu mera bottenkänning för er del. Känn kallsveten komma drypandes.
Kommentera

Dysso: Alltför väl.... ;-)
Hehe, i tron att du var TIK-are tänkte jag retas lite men det blev ju ganska roligt iaf, ingen fattar nånting....
Kommer tyvärr ihåg ytterligare en match där vi leder med 5-1 inför sista men torskar med 6-5....
Kommentera

mike66: Nä. Men för Brynäs.
Kommentera

Huge:

Vad menar du med det? Tror du att det här är en lek för oss?
Kommentera

Huge: Tips 7-2.
Kommentera

Som jag ser det finns det inte en chans i världen att Brynäs ska kunna rubba er. Försvaret läcker som en säll, trötta forwards, dåligt självförtroende med mera. Er första vinst i Gavlerinken borde komma nu - den måste komma nu. Det är trots allt toppen mot den absoluta botten.

Ni för matcherna, vinner skottstatistiken, leder poängligan, och har fem killar bland top 10 i plus minus ligan. Det är inte konstigt att ni ligger etta - temporärt i och med den postitonen är som vikt för Frölunda

Tycker det är extremt kul att det går så bra för er.
Kommentera

Huge: Tja, vi vinner dom viktiga matcherna .. Kommer du ihåg finalspelet 95? :)

I övrigt kommer jag inte ihåg nägra matcher i Gavlerinken... ;)
Kommentera

Dysso: Eller för er..... Traditionens makt är STOR, det var väl ett tag sen ni vann i Gavlerinken? (60-talet?) ;-)
Kommentera

Huge:

Känns det för tungt kan du alltid posta lite terapi-inlägg hos oss.. ;)

Tror föresten att BIF - TIK kan bli en tung historia för BIF's del, men nån gång måste det väl vända även för er...
Kommentera

Albert Hall: Vojne, vojne, vad har jag gett mig in på..... :-/
Kommentera

Huge: Bra! Äntligen en ny tråd så de kan lämna deras lulematch bakom sig!
Då får du ta över här då....... :-)
Kommentera

Brynäs-Timrå
Bara så ni vet, på tisdag är det färdiglekt..... :-)
Kommentera

« · 135916