Micke lind är nöjd med 2:a perioden. Reportern fråga om motivationen har sjunkit nu när serien snart är slut. Micke svara att det är det självklart inte.
verkar som om timrå har pressen på brynäs hela tiden. Lyssnar på Hockey live radio men deras kommentatorer är inge experter precis, men det är ju å andra sidan undertecknad inte heller.
Webb-radion på frågan om nån TIK-klack finns i Gavlerinken: "En liten röd-vit hög av människor syns i hallen. Dom har inte hörts så mycket i första, men det har å andra sidan inte Brynäs-klacken heller..."
Brynäs ligger på lite nu. Men Kapanen håller ihop grejorna. Ändå ganska växlande spel, med LITE målchanser. I chans åt vardera håll... Ca. 14 min. spelade...
Brynäs ligger på lite nu. Men Kapanen håller ihop grejorna. Ändå ganska växlande spel, med LITE målchanser. I chans åt vardera håll... Ca. 14 min. spelade...
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen