Ford Prefect: Vad var det jag sa? Timrå IK och jag är en vinnande kombination.
På de tio senaste resorna har jag den finfina statistiken 9/10. Så nu måste jag ju bara "spräcka oskulden" i Karlstad på Lucia och åka ner och se till att vi även maler ner Löfbergs Lila-bönorna till finmalet kaffe och så tar vi en historisk vinst i Scandinavium mot VF den 28/12 efter återkomsten till Elitserien!
Jaha, en ny hemmatorsk alltså. Hatten av och grattis till segern. Nu blir vi tvungna att göra 6-2 i Timrå nästa gång för att hålla +/- lagen emellan på 0. :)
pepparn: japp, ska fixa ett bättre rör till den. Jaja har skola i morgon =(, men ska allt se till att få med mig den i febuari, och du kan bara inte missa de då =). Tyvärr blev inte min flagga med på bild pga att jag stod rätt högt och till vänster, + att jag tog de flesta korten.
pepparn: haha, jao men tyvärr har jag inte åldern inne än =/, men ska åka upp med Brynäsklacken i februari tror jag. Har iaf fått en beräftelse om att jag får följa med. SÅ vi får väl se då =)
pepparn: det var så lite. Japp läktaren var full av flaggor, var riktigt fint. Fanns 2 orginalflaggor på läktaren vad jag såg.
För övrigt kanske TIK fansen blev glada då jag lyckoviftade med min egen flagga från bilen då vi åkte förbi TIK fansens buss. Lite roligt. Många klängde sig mot fönstret då. heh. Så är det ,man ska få ha skoj ibland =)
Larry: Tack, för en gång skull kan en Brynäsare erkänna att de förlorat klackmatchen. Tycker för övrigt att Timrås flaggtifo var skitsnyggt. Vilket kalas det var =)
jon: jon: jo då, visst var det underbar stämning. Och mkt rött på läktaren. Brynäs hade verkligen ingen klack som vanligt. Många TIKARE, BARA TIKARE SOM KLACken skanderade =)
Hoppas att folket återkommer nästa torsdag då det återigen är match mot BIF.....
Var inne och kollade statistik på swehockey (vad gör man där egentligen...statistik....antar att man bara måste veta allt efter en seger...)
TIK toppar powerplay ligan med 23 baljor...före FBK. Vad hände med de tidigare tre årens katastrofala powerplay?
Om vi i fjol var en grym maskin känns det som att vi i år är bra på en rad detaljer
- Powerplay - Effektivitet i för hållande till avlossade skott. Minns katastrofåret då vi vann skotten i varenda match, men inte tog några pinnar - Tekningarna har gått från katastrofala till dåliga...vilket är en förbättring. - Vi har tre sylvassa forwards
Kom nyss hem från Gavlerinken, vilken match, vilket tryck det var på läktaren. Härlig timråseger. Så skönt. Fick riktigt fina bilder också. Vilken mail ska jag skicka till om SK vill ha bilderna?
I natt kommer man att sova gott! Får läsa i morgon vad dom som var på plats i Gävle tyckte om matchen. sov gott alla TIMRÅ FANS! TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTAAAA! ZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Visst är det väl kapanens fjärde nolla? 2 x BIF, modo och SSK?
Alla till sydkraft arena alltid!
Bra att det hårdnar där nere i träsket. Där kan dom leka...Brynäs är snart där dom med. Tror att LHC och TIK drar iväg uppåt och BIF ner i träsket. Sedan har vi 6 topplag och 6 skitlag...
Observera att LHC är en gissning...inte en önskan..
lincoln: Japp =) Kapanen är kanon när han är ja kanon . . Hoppas detta håller i sig nu då . Andra nollan =) Faan vad gott . Nu kan alla sova gott ! Ingen risk att kvala i år eller hur :p ! Ha det alla TIMRÅ fans därute !
Blir så nöjd så att jag går upp i atomer!!! Dom här segrarna är oerhört viktiga när det är så tätt i tabellen. Om inte Kapanen blir finsk president snart är det skandal!!!!
Vilken man att hålla nollan!!!
Vi får ge en eloge till backarna också för fjärde nollan. backarna har fått en del skit hittills av säsongen.
Vad hände med Krykov som gav matchstraff... nån risk för avstängning...hoppas inte
JAAAAAAA! 4-0 till Timrå, som äger tredje perioden helt i sista perioden. Kimmo får hålla nollan, livet leker, allt är underbart, jag sjunger, jag dansar, jag älskar Kapanen, Hagos, Hallin, Nordgren, Krykov...ja allihop faktiskt. :)
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.