mattias - 74: Aldrig kul när en feg tackling slutar med skada, hoppas de gick bra med Brendl och att han inte blir borta länge för de är ju en bra spelare som blir skadad.
Snoop: Jo, det är klart man gör. Men jag tycker ändå vi borde producera mera framåt, med eller utan namnen du radade upp. Tycker att truppen är bra även med dom borta, så jag börjar nästan bli lite orolig. Får hoppas att det blir bättre! :)
Snoop: Hynning,Hedström,Pärssinen och Tenkrat är inte med och de är inte vilka namn som helst och Brynäs har alla spelare med så vi gör de bra endå idag, men de är ju klart att man hellre vinner :P
Jo för Brynäs har ju alla spelare med, det är bara 2 femmor som inte är med! Det är ju inte så många!
48.49 20 min TIK 8. LINDSTRÖM, Sanny GA-MI 48.49 5 min BIF 18. KANKAANPERÄ, Markus ROUGH 48.49 5 min BIF 18. KANKAANPERÄ, Markus ROUGH 48.49 5 min TIK 8. LINDSTRÖM, Sanny KNEE 48.49 5 min TIK 8. LINDSTRÖM, Sanny ROUGH 48.49 20 min TIK 8. LINDSTRÖM, Sanny GA-MI
Bara 50 min totalt !?!?!?!?!?!?!
Blev väl något mer än en stygg kommentar där eller. :-)
Jensen_12: Hynning,Hedström,Pärssinen och Tenkrat är inte med och de är inte vilka namn som helst och Brynäs har alla spelare med så vi gör de bra endå idag, men de är ju klart att man hellre vinner :P
Vad är det som händer med Timrå idag egentligen? :O Verkar ju stå helt stilla framåt :O Igår "bara " oavgjort mot Leksand, nu idag förlust (antagligen) mot BIF. Har det ändrats något i spelupplägget? Vilka spelare saknas från matcherna mot Saipa och Björklöven? Dom verkar få en stor roll i laget...
fighter: verkligen inte, de är mycket bättre de som hockeyligan har på sin sida där man ser skott och allt, här får man bara se utvisningar och mål så här är ingen bra matchbild :P
dr-nix: Ja, Sundh hade ju inge högre krav på sig innan seriestart. Ett oprövat kort i ES i stort sett. Axelsson har ju lirat en del i Frölunda, även om istiden inte blivit så väldigt stor. Det jag hoppas få se från honom är energi och inställning. Med det kommer man nog en bit skulle jag tro.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.