Kevin O Shea: Precis! Att vi skjutit så mycket som senaste matcherna, borde väl peka på att vi spelar bra och håller i spelet? Förr eller senare så går puckarna in!
Som utlovat: Mika Pyörälä 0+2 Oscar Sundh 1+0 Tom Wandell 1+0 Johan Andersson 1+0 Björn Svensson 1+0 Kimmo Lotvonen 1+0 Fredrik Hynning 0+1 Anton Axelsson 0+1 Mikko Lehtonen 0+1 Jesper Samuelsson 0+1 Robin Jonsson 0+1 Sebastian Hård af Segerstad 0+1
Kerstin_k: Vi kommer vara ett bra lag i powerplay me, spelartyper som Hynning,Jonte och Tenkrat är ju borta och när dom kommer in så blir det nog lite speed i det här med...
Kerstin_k: Målskyttar finns... men man kan inte göra mål från alla håll o kanter... man måste ha någon som passar fram till målen och det är just där Timrå brister... dom har ingen sådan spelare... och det är just en sån som måste in om det ska bli några mål... Värva Håkan Bogg för han besitter den kunskapen. Tänk om någon fler än jag kunde upptäcka det, men icke! Luleå kommer bli ännu starkare om dom nu får honom.
Uno Gordon: jo självklart men när man vet att effektiviteten inte funka dom senaste åren blir det lite tråkigt att se samma sak iår igen........som de verkar iaf.
Blizzard: Vi ligger 1 vecka efter alla de andra lagen vad beträffar istid! Ser det lika jävligt ut den 13 september i Hudiksvall så lovar även jag kandidera till titeln "Dysterkvist". Vi har en hel jävla månad på oss att slipa formen! Jag skulle vara mer nervös om allting funkade till belåtenhet redan nu. Ju sämre desto bättre! Då stiger inte självförtroendet spelarna åt huvudet! Vinner vi allting nu då tror vi att vi är odödliga! Jag vill ha inte ha ett sådant scenario och ett brutalt uppvaknande.
Uno Gordon: 32-18 i skott till timrå mot lulä förlust med 3-2 31-19 till timrå mot bruunäs åh vi höll på att torska med 3-2.... Fan vad jag ÄLSKAR effektivitet :)
Kerstin_k: Härligt! Torsk mot det allmänt bottentippade Lule som igår klart förlorade mot allsvenska LIF. Tur att det är fredag så man kan supa till lite.
matte1: Nu var jag ganska långt ifrån seriös med det sista i mitt inlägg. Därav versaler och gemener blandade med otillbehörligt många utropstecken och ettor efter. Jag paroderade mest på hur det vanligtivs brukar låta här inne när Timrå vinner skotten men förlorar matchen.
Men visst, Tenkrat som notorisk och livsfarlig målskytt - ja tack!
Är förvisso inte så oroad ännu. Det blir bra vad det lider.
I en förening är det medlemmarna som väljer styrelse och ordförande. Det görs på ett årsmöte. Exakt det är vad vi har att förhålla oss till. Ingen ska tvingas avgå innan dess, det blir bara kaos.
Om ni vill påverka, bli medlem och gå på årsmötet.
Annars verkar det som om Aftonbladet blev mest impad av Stephen Dixon