1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590380 inlägg · 6216 ämnen

Corey Hirsch

« · 378201 Till forumet

Sv: Corey Hirsch
berra: Kimmo har ju förmågan att vara överjävlig ibland och ta de där omöjliga lägena...Hirsch verkar aningen mänskligare...
Kommentera

rupert: vad är det som säger att det har stått nått annat om Kapanen har stått i mål, enligt Webbradion så har han inte kunnat gjort något åt målen
Kommentera

matsby: Antar att du tänker på #6??
Kommentera

Bragd-Birger:
Jag dömmer absolut inte ut corey här, men du tror inte att övriga killar i laget hade känt mer säkerhet med Kimmo i målet ?

Fast han har som sagt inte gjort bort sig här...

Det har därimot en annan spelare gjort,,igen och igen...
tycker att han skall bort, fast vem skulle vilja ta över honom, helt klart så håller han inte ES klass, tycker att det är Kentas ansvar att bänka honom för gott nu.

Hårda ord men jag står för dom.
Kommentera

Bragd-Birger: Fel o fel...men hans uppgift är ju onekligen att hindra pucken från att hamna i målet.
Kommentera

flubber: Så du menar att en målvakt gör fel om han inte håller nollan?
Kommentera

Bragd-Birger: han är ju så impad av lule publiken så han står bara och tittar på den *S*
Kommentera

Bragd-Birger: Själv tycker jag det verkar som om han missar pucken...
Kommentera

Bragd-Birger: Håller med dig...*L*...vi kanske ska tagga ner kritiken en aning. Han verkar inte få nämvärd hjälp av utespelarna. Själv är jag mest less på JJ, har iofs inte sett hans förehavanden idag men väl hört!
Kommentera

Bragd-Birger: ja något fel måste han göra eller har jag helt fel??
Kommentera

NuMo: Spjuver där.
Kommentera

Bragd-Birger: Jag tycker det verkar som att han kastar sig åt fel håll.
Kommentera

Blir mäkta impad av alla som kan bedömma Hirschens agerande utan att ha sett ens en stillbild av matchen. Vad gör han för misstag? Lägger sig för tidigt/för sent? Darrig runt kassen? Delge oss era intryck!
Kommentera

flubber: Vet du vad ordet objektivitet innebär?? Om inte, ta och slå upp det!
Kommentera

Corey Hirsch
Hur kan man sätta in Corey i mål? Visst han har varit bra men är inte det nu! Förstod att det skulle gå dåligt med honom i mål! Kimmo är ju trots allt Timrå's "säkerhet"....
Kommentera

« · 378201