1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590395 inlägg · 6216 ämnen

Corey Hirsch

« · 378425 · » Till forumet

Sv: Corey Hirsch
jon: Är det klart att Firma yrbollar var inne på alla målen eller?
Kommentera

Weman: Det var väll inte så bra backspel av t.ex hansson och jäger heller.. allt är defenitivt inte Coreys fel.

JAG TÅL INTE PER LEDIN :P
Kommentera

Corey Hirsch fick ingen lyckad debut i Elitserien och har nog snart inte så mycket till övers för svensk hockey.
Han fick debutera för Timrå i bortamatchen mot Luleå och för första gången lagen emellan blev det ojämnt.

Redan efter tre minuter fick Magnus Nilsson hål på Hirsch och fem minuter senare blev Hirsch grundlurad av Luleås finlirare Per Ledin i numerärt underläge.
Kommentera

Fanzin: Hehe jo det är ju också ett sätt ;)
Kommentera

Jag gissar att resultatet ikväll beror mycket på att det är Coreys debutmatch i TIK-tröjan. Till följd av detta spelar laget mer osäkert och släpper i och med detta in Lule alldeles för mycket.
Men förhoppningsvis går det bättre för Corey nästa gång han vaktar buren.

KÄMPA TIMRÅ !!!
Kommentera

Xcool85: kanske lika bra. Men annars är det väl lika bra att dra upp kvartsfinalspelet förraåret =)
Kommentera

Fanzin: Och så mycket mer betrodd..
Kommentera

Fanzin: Gå under jorden tills på fredag kanske?
Kommentera

Hälge: ja men då blir jag själv äckligt deprimerad!
Kommentera

Fanzin: Du kan ju alltid pröva med att Luleå var bättre.
Kommentera

Fanzin: Varför ens försöka???
Kommentera

Lite bäääscht att inte kunna smacka in en puck i a f. F ö något vi i a f inte kan lasta JJ för.
Kommentera

Matsby: har dock en Luleåit till vänn, faaaaan. Jobbigt, jobbigt!
Kommentera

Tag plats på Berg&Dalbanan Timrå IK...
Kommentera

matsby: fan jag blir deprimerad, hur ska jag kunna bortförklara denna förlust?
Kommentera

Fanzin:
4-0 nu..rullgardin ner..
Kommentera

Bragd-Birger: Då skyllde vi på Jörgen Eriksson istället..! :D
Kommentera

Starkt att släppa till tre frilägen...
Kommentera

Där satt den! 4-0...
Kommentera

matsby: 4-0 *wiiie*
Kommentera

fan va segt, 3-0 fortfarande?
Kommentera

Knylan:
bara att inse att detta är Luleås match..

Hoppas verkligen att inga av våra spelare kommer med i sweden hockey games, de behöver vara hemma och träna avslut i stället.
Kommentera

Knylan: Norgren missade åsså ett fri läge igen
Kommentera

matsby: Nä för fan, kör på. Men den här matchdiskussionen måste ha rekord i ensidighet. Hur fan skulle en förlust kunna tas om inte Jäger spelade?
Kommentera

Knylan: Kan vi inte ligga lite lågt med kraftuttrycken mot våra annars så älskade hjältar??
Kommentera

Generalen: Men tack, jag är hörd! Det är ju precis det som varit det stora problemet hela säsongen.
Om inget mirakel händer före den 31/1 så blir säsongen nog lite kortare än ifjol...
Kommentera

Nu missade Gunno ett friläge också... jag har varit gladare.
Kommentera

Fantastiskt. Pelle Hallin jäveln missar ett friläge. Har vi sett det förut? Japp. Sätter 1,50 på att han drog sin beryktade straff-fint som fungerade de två första gångerna av hans 578 försök.
Kommentera

Bragd-Birger:
Jag får hitta på något annat som bara jag står för då,,är det bättre ?
*s*

bara att bryta i hop och komma igen
Kommentera

Dream Team: Läste en kommentar i en kvällstidning som speglar TIKs grundläggande problem. "Kapanen kan ta Timrå till en semifinal, men Timrås backar kan aldrig ta laget till en final".
Kommentera

berra: Jag tror inte heller att skulden ligger på Corey ikväll...
Kommentera

matsby: Är väl i o f s inte så svårt att stå för dom orden när alla håller med. Får väl se om han bänkas. Tror knappast Kent-Anders låter honom spela bara för att jävlas.
Kommentera

Är det bara jag som tycker att Kenta är dålig på att coacha laget står oftast med armarna i kors och använder inte timeouten när det behövs.
Okej att det inte är Hirsc fel kanske men efter 3-0 hadde vem som helst tagit timeout och ev, bytt målvakt har varit så i många matcher mot frölunda tex.
Kommentera

matsby: håller helt med dig till 100%
Kommentera

matsby: Hur var det matchen senast i Scandinavium såg ut? Kapanen rent utav lysande i mål i första perioden. Sen i andra när misstagen av BACKARNA började dugga tätt så rann det snabbt iväg...
Det var nog ingen brist på trygghet i det läget, tror inte på det nu heller.
Kommentera

rupert: visserligen men idag är det ju backarna som inte är med och då är det svårt att rädda allt
Kommentera

berra: Kimmo har ju förmågan att vara överjävlig ibland och ta de där omöjliga lägena...Hirsch verkar aningen mänskligare...
Kommentera

rupert: vad är det som säger att det har stått nått annat om Kapanen har stått i mål, enligt Webbradion så har han inte kunnat gjort något åt målen
Kommentera

matsby: Antar att du tänker på #6??
Kommentera

Bragd-Birger:
Jag dömmer absolut inte ut corey här, men du tror inte att övriga killar i laget hade känt mer säkerhet med Kimmo i målet ?

Fast han har som sagt inte gjort bort sig här...

Det har därimot en annan spelare gjort,,igen och igen...
tycker att han skall bort, fast vem skulle vilja ta över honom, helt klart så håller han inte ES klass, tycker att det är Kentas ansvar att bänka honom för gott nu.

Hårda ord men jag står för dom.
Kommentera

Bragd-Birger: Fel o fel...men hans uppgift är ju onekligen att hindra pucken från att hamna i målet.
Kommentera

flubber: Så du menar att en målvakt gör fel om han inte håller nollan?
Kommentera

Bragd-Birger: han är ju så impad av lule publiken så han står bara och tittar på den *S*
Kommentera

Bragd-Birger: Själv tycker jag det verkar som om han missar pucken...
Kommentera

Bragd-Birger: Håller med dig...*L*...vi kanske ska tagga ner kritiken en aning. Han verkar inte få nämvärd hjälp av utespelarna. Själv är jag mest less på JJ, har iofs inte sett hans förehavanden idag men väl hört!
Kommentera

Bragd-Birger: ja något fel måste han göra eller har jag helt fel??
Kommentera

NuMo: Spjuver där.
Kommentera

Bragd-Birger: Jag tycker det verkar som att han kastar sig åt fel håll.
Kommentera

Blir mäkta impad av alla som kan bedömma Hirschens agerande utan att ha sett ens en stillbild av matchen. Vad gör han för misstag? Lägger sig för tidigt/för sent? Darrig runt kassen? Delge oss era intryck!
Kommentera

flubber: Vet du vad ordet objektivitet innebär?? Om inte, ta och slå upp det!
Kommentera

« · 378425 · »