.... och jag tycker alla optimister som dessutom tycker att detta ser bra ut också ska syntestas! I afton skäms jag över at vara Timråbo!
Är det någon Lif-hatare som vet hur man skall kunna störa dem? Med det spel Timrå lirat ikväll kan det inte vara svårt för ett sådant lag som Leksand att ta klivet up.
Molineffekt i all ära.... men den har redan gått över! J
Nu måste dom göra ett syntest på Freddan Fan ytterligare ett skitskott från blå helt oskymd som går in. Jag blir så jävla trött när vi ska förlora på målvakstabbar.
Först och igentligen helt meningslöst vill jag säga dig BIF Ultraz GBG: Lägg ner!!! Du får gärna ha dina åsikter i ett annat forum än Timrås! Här älskar vi Timrå. De som tillåts skriva här är antingen Tikare, eller människor med mkt god opartisk kritik. Du tillhör inget av det.
Nu till väsentligheterna:
Vad skönt att "Molineffekten" har lagt sig, eller fått sig en törn. Blev så himla "piss" när man tror att saker i Tik förändrat sig med en bortaseger osv.... Och att det skulle bero på en tränare!?
Om jag fick så skulle jag- utan minsta tvivel vråla: Jag vill ha Peo tillbaka.
Förlora mot Bif hemma i ladan med facit i hand, ja det är totalt värdelöst!!!!!!! Vi ÄR inte bättre än så här. Och om vi ska kunna bli bättre är det minst ett års jobb, så sikta in er på kvalserien!
Amen .. jag har blivit bönhörd .. min största önskan har varit att se HH i raffset .. oj vad ja kommer ta med kameror ..för att få med varenda vinkel av hans såååå frestande kropp
Väl mött i ladan alla TIK:are....Ta raffset HH så man får nått att kika på om matchen blir dålig...Du trivs väl bäst i det....FORZA TIMRÅ....kross av Brynäs idag får vi hoppas på....Själv så blir det bara en Vimpel i bilen och en halsduk på kroppen men det räcker idag.....
Japp då ska man snart ladda inför dagens match, problemet har börjat, ska det vara Ecco eller ska jag ta mina fina stillett klackar, Raffset eller Jeans, vem har sagt att hockey är lätt, då man som supporter har svårigheter med klädsel, Långklänning kanske vem vet,,,,,,,,,,
I afton skäms jag över at vara Timråbo!
Är det någon Lif-hatare som vet hur man skall kunna störa dem?
Med det spel Timrå lirat ikväll kan det inte vara svårt för ett sådant lag som Leksand att ta klivet up.
Molineffekt i all ära.... men den har redan gått över!
J