Stigsson: Som en god vän till mig sa så är det kanske först och främst en säkerhetsåtgärd om lockout tar slut(vilket visade sig stämma om man läser pressmeddelandet), Timrå skulle isf endast kunna ställa 10 forwards på benen iom att man skeppat Sundin till SAIK.
Nu kommer kanske Dahlén spela ändå och kunna spela i ett slutspel.
orion: Gillar citatet i Aftonbladet. "– Jag vill ställa upp för Timrå om de skulle få problem. De har få forwards och är känsliga för skador, säger Dahlén"
Det är väl ungefär bara 10 lag i serien som är känsligare för skador än Timrå.
TIK Älskaren: Draper visst hade väll han känts bättre men jag tror nog att han kommer också denna nyhet lär nog Timrå vilja vara först med inte aftonbladet. Timrå själva säger ju inget om ngt just nu kanske dom lägger ett pressmeddelande ikväll där fler spelare än Dalén finns med av vilken annan anledning finns det för Timrå att inte konstatera Dalén fallet nu. Det är ju redan avslöjat!!!
TIK Älskaren: Som förstärkning under slutet av denna säsong - tveklöst, Ja! Men om vi kan hoppas på en fortsättning i vår organisation, så känns Dahlén klockrent som en bättre värvning.
Kevin O Shea: Det kanske är första steget på en lång och nyttig vänskap...men bllir det inte tre man i en tvåmansbåt, jag menar Nubben, Huss och Dahlén?
Herrens vägar äro outgrundliga i dess sanna bemärkelse! Undrar vad oddsen på det där hade varit på förhand. Som sagt några år försent kanske men att knyta till sig honom i organisationen vore ju inte särskilt dumt
orion: Precis som du säger, det känns några år för sent, men för fan det kan ju bli spännande att se vad Dahlén kan tillföra. Det troliga är ju att han i det här läget inte kommer att anställas som sportchef för Jerusalem71. Kan vi hoppas på nämnde Dahlén i Timrås organisation nästa säsong istället, det vore i så fall en grym förstärkning - dvs som ledare och inte som spelare...
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.