Hade vi bara vunnit mot AIK i lördags och Pärssinen hållt sig nykter hade detta aldrig uppstått.
Åkerblom i 6e: "Jag står fast vid att vi kommer vara ett övre halvan lag."
Ja, det ser jag fortfarande inte som nån omöjlighet heller.
Har man ett lag där ex Björn Svensson får nåta bänk så borde det tyda på relativt hög klass på övrigt material.
Gäller dessutom att undvika skador, vilket ni väl så här långt inte lyckats så bra med vad jag förstår.
Oftast är det mkt enkla och basala saker som just skador som glöms bort när det gäller att hitta syndabockar.
Undrar desstul varför det alltid verkar vara så vanligt att istället komma med konspirationsteorier hit och dit när det som sagt oftast handlar om rätt så enkla och handfast konkreta förklaringar som ex att ett par djävligt viktiga spelare helt enkelt är skadade?
JimmyH: Det verkar ju också som att kommunikationen mellan ledningen och spelarna brustit. Läste också att de var någon spelare som tyckte det i det här fallet. Styf eller Skogis tror jag det var. Har full förståelse om Styf blir fly förbannad om man gjort såhär och dessutom inte sagt något.
Kommunikation verkar ju inte vara klubbledningens starka sida på med tanke på hur man behandlade det f.d. tränarparet förra säsongen.
Huge, Dragan, Wayne Gresky mfl: Det här är en vädjan och den säger jag med all välmening och respekt:
HÅLL KÄFTEN!
Ambroo: Nej, precis. Vanliga arbetare. Rättigheter ska gå före skyldigheter.
Sedan finns det ovanliga arbetare. Sådana som sätter företaget före sig själv och gör det där extra som de inte behöver göra. Sådana är viktiga för alla företag och de är extra viktiga i just den här branschen skulle jag vilja säga.
Det hade varit lite roligare om han med 12 säsonger på CV:n hade tillhört den ovanliga kategorin i det här sammanhanget. Då hade i alla fall jag känt mig mer hoppfull.
Lemmy: Jag driver aldrig med nån som redan ligger, för att travestera ett känt uttryck.
Jag skrev "främst vad gäller supportrarna":
Dvs att supportrarnas problem kanske är en överskattning av truppens kapacitet redan från början och att ni i praktiken därmed sitter och gnäller över hur blåögda ni själv varit som supportrar?
Att ni sen uppenbarligen har problem med ekonomin och spelare som vill lämna blir väl iofs bara lök på laxen sas, men är väl isf saker som gör att ni borde ha ÄN mer låga förväntningar på laget.
Den dagen Månsson drar på sig en Timråtröja då har vi större problem än ekonomi och "fylleskandaler" (Det ena utesluter iofs inte det andra) att diskutera.