1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590428 inlägg · 6217 ämnen

Det kan bara bli bättre

« · 112436 Till forumet

Sv: Det kan bara bli bättre
rådbjer:
Sluta och lalla nu och gå och lägg dig. Tänk att vi aldrig ska kunna vara allvarlig och analysera varför det kommer att gå åt helvete i vinter?

Två förluster mot Mora IK, nä nu jävlar är det stekta koket fläsk. Kvalserien är nära nu igen. Det känns knappt som det är nånn idé att spela klart serien. 50 långa pinsamma omgångar,blääääää

Nu: Är jag vaken igen.
Kommentera

250kg kärlek: Är nog inga problem i slutändan :))

Det är väl nu det ska riktigt kännas i bena?
En försäsong är en försäsong då man ska trimma lagdelarna o nöta detaljer o träna riktigt ordentlig osv.

Jag skulle bli RIKTIGT orolig om vi gjorde som i fjol o vann nästan varje träningsmatch, nä nu börjar det kännas bra igen!

Tuta o kör, vi kommer att rocka fett i vinter! :))
Kommentera

250kg kärlek:
En får tacke och bocke för rapporteringen, Uppskattat. Angående Timrås spel så trodde jag att the bottom was nådd redan i söndags mot MoDo.

Jaja detta var väl ändå inte hela världen men två förluster mot Mora känns inte så där döö positivt.

Nya friska tag i genrepet mot Skellefteå AIK tisdagen den 17/9. Vad är det man brukar säga att ett dåligt genrep betyder....

Nu: Gonatt och sovgott.
Kommentera

Det kan bara bli bättre
Mitt i allt prat om hemsidan hoppar jag in med en "minst" lika positiv synpunkt.
Mora ik- Timrå Ik 4-3 ( tröstmålet kom endast 10 sekunder före full tid). Det var en rent bedrövlig match.
Tur man är optimist....

Timrå Ik kommer få kämpa för fortsatt existens om det här är den lägsta nivån laget kan nå.

PS: Sista målet för TIK ( 4-3), 10 sekunder före full tid prickade Micke lind in.
Kommentera

« · 112436