oraklet: L-G Jannson snackade nåt om att Timrå plockat fram nåt ur bussen tills andra perioden, minns inte riktigt. Jonasson rättade och påstod att Timrå isåfall måste ha tagit flygbussen eftersom de åkte flyg ner...
Viktigt mål för DIF där i slutet. Och FÖR DÅLIGT av timrå att släppa till sådär i slutet. Nästan så att Kenta får ta på sig detta, mycket viktigt att ha det absolut bästa manskapet inne i slutet av perioden.
oraklet: Kan inte vara värre än Webradion. Jag blev fan hörselskadad när Kronwall satte pucken. Två sluddrande tomtar som inte ens försöker vara objektiv.
hot mama: nu blir jag sur och loggar ut tror jag. Kan man inte ens l-ä-s-a resultaten utan att de lede fi får mål??? Trodde det bara gick åt skogen när jag lyssnade.....
El Maco: Kan starkt rekommendera P4's websändning istället då. Trots LG.. De specialbevakar DIF-TIK ikväll och det mesta av det bästa sänds från just den matchen.
El Maco: Att kommentatorerna inte är proffesionella och kan alla nummer och namn samt inte hinner med att kommentera i alla lägen kan jag ha överseende med. Men att man är så fruktansvärt "enögda" som dessa två herrar är tycker jag är en stor skandal av hockeyligan.se som jag antar (?) ligger bakom detta projekt. Jag kräver en rejäl skärpning åtminstone till nästa säsong på den här punkten.
El Maco: Jag menar att det bästa manskapet ska vara inne på isen när det är ca 30 sekunder kvar och man spelar i box play. Är så fallet tar jag tillbaka min kritik. Men jag har fått indikationer på att bl.a Jonsson var inne på målet.......
En ganska avvaktande första period, där DIF hade ett litet övertag, mest pga våra utvisningar. De skapade inte så mycket iaf.
Hoppas att vi kan lyfta upp spelet och ta vara på våra chanser som kommer.