Helg Ernest:
Han fick två års avstängning från europeisk ishockey, vilket bara ledde till att han flyttade till USA och började spela College-hockey.
Helg Ernest: Nä, jag syftar på Earnie, han med förkärlek för DeSoto's, han seriefiguren du vet, han e allt rolig han till skillnad från u-båten....
FIMAN... Skulle det vara jag det...? Nä, jag finns inte i Word's rättstavningsfunktion så jag förstår om det inte är helt lätt att pricka rätt..
Men, FIMAN, det heter jag ju inte ens på vykort trots att jag finns på ett sådant, fast mamma och pappa är värre, dom finns på pussel...
GammGubbar... Det är inget att vara orolig för, man blir lixom inte äldre än man gör det, men har dom gammnacke oxå.....?
Helg Ernest: Läser du Hemingway? Han var cool han.......
What´s the name of the Game....? Hockey.... Andersson är en auktoritet så se nu för faan till, via disciplinnämnden, att Nilson har gjort sin sista skada denna säsong....
FORZA TIK......alltid, alltid.......
Sedan hoppas jag att Nilson, den så viktige för Jyrkyrkogården, är bara bort för där har brandkåren fullt upp annars...
"— Jag trodde inte att han skulle kunna göra en sådan grej, det måste ha brunnit för honom men någon spärr måste man ändå ha, säger Zetterberg.
Domaren Thomas Andersson ska granska matchvideon och Nilson — som är Djurgårdens förstecenter — riskerar lång avstängning."
FORZA TIK.......alltid, alltid............
Dawidovski: Ett skepp av kärlek.. Stick och brinn och gråt ut där Du hör hemma....
Helg Ernest: Ett skepp av kärlek... Lägg ner Das Boot... Sikta in dig på Earnie eller något...
Jepp, vi dominerade inte idag, vi var inte helt briljanta.. inte nu men sen, vad faaan, slutspelet är ju NU.....
FORZA TIK.........alltid, alltid........
Selina: Han menar att ni hellre klöser än ger en rak höger, tror jag.
Tittade nyss in på Djurgårdens hemsida där de har lagt upp en biljettbarometer inför Kvartsfinal 3 på tisdag. 6 009 biljetter är sålda av de 8 090 Hovet har kapacitet för. Gissar att säsongsbiljettinnehavare är inräknade i den siffran.
Oraklet f Alnö: Förra gången var det psykbrytet i hemmakassen som gjorde en buttending femtio meter från spelet på Carlsson och blev avstängd (och hamnade på sjukhus efter en annan förvirrad insats när han försökte tackla Manderville). Jag vet inte hur det går till men om inte Nilsson får straff efter den där bilden vet jag inte... Men vafan, hoppas inte Timrå anmäler honom, det får gärna vara som i Norrenafallet att disciplinnämnden själva ber om att få ta upp det, annars jag föredrar att ha honom på isen där han får åka runt och bli förnedrad. Utskämd är han i alla fall för att han slåss som en tjej.
Om man kallade Kovlandsspelaren för Kärring-Wiklund, vad är då det här?