2 - 3, 2 - 3, 2 - 3.... + Skott: 24-39 (6-13,10-15,8-11) återigen vinner vi skotten men inte matchen. Mycket sitter i skallen nu... Våga nu kalla in idrottpsykologisk expertis omedelbums...
Stenkarn: Ligger nog mycket i vad du säger men min poäng är väl att i detta läget är det viktigt att få garva litet också. Dels för att hockey är inte det som får jorden att snurra och dels för att spänning löses sig ofta i skratt(eller sprit) hehe.
Stenkarn: Vad säger man 24-39 i skott till och med blake sloan gjorde mål men lik förbannat gick det inte att vinna. Nästa match kommer att betyda allt för fortsättningen, vinst då och själförtroendet tillbaka så kanske tik kan vända trenden.
Jag som expert ser det som vi faller på målvakten i år också, målisen måste upp 91-93% om vi ska ha nån chans att hänga på segertåget, annars är det kört tyvärr, inget ont om Nubben som värvade Svoboda han måste vara på topp, det ser vi på torsdag.
mikenomad: Jag tror i o f sig att många(kanske majoriteten) har hackat på upprepningarna, inte åsikterna förutom hans obönhörliga "sparka Nubbenkampanj".
sargad: Det där är något som nästan aldrig fungerat. Det bästa i en sådan här situation är nog att träna ännu hårdare och målmedvetet. Nästnästa match har vi också Jantunen, och kanske någon fler ny spelare till förfogande. Då jäklar!
LingaN: otur har inte ett skit med saken att göra. No way. Med respekt för Bragd-Briger ska jag inte babbla på om vilka som har ansvaret för den här misären.
Fyfan. Det behövs verkligen inte något sjätte sinne för att analysera matchutvecklingen för Timrå. Skitstart = förlust, its as simple as that.
Fan det här är ingen förbannelse eller nåt sånt trams. Det här är resultatet av ett undermåligt och icke-komplett lag!
Som läget är nu så är frågan om inte grabbarna ska hoppa över ett par träningar och istället bowla, gå på trav eller va f... som helst. Ksnke Marko kan ta med killarna på en... tja varför inte en barsväng hehehe.
Känns som det är många mönster som måste brytas nu om vi ska ha 2 gäng bakom oss efter 50 omgångar.
Abron: Alldeles riktigt...detta är en helt naturlig utveckling med tanke på spelarmaterialet. Och ett lag som nästan är lika intresserat av andra lags resultat som sina egna är ett lag i trubbel...
kidcox: Det är lätt att hacka på en som Roffe...men ack vad rätt han haft hela tiden...Han är iaf mentalt förberedd så för hans del behöver du nog inte vara orolig.
Måste få skriva av mig lite negativa vibbar(imorgon tar jag nya positiva tag igen)
Nu får vi se till att ha Leksnid efter oss efter 50 omgångar. Vore nästan pinsamt att komma efter LIF som startade första 11 omgångarna sämst genom alla tider, till och med sämre än Väsby.
Tack och godnatt! SSK tar in på oss, frågan är väl om det blir med en eller två pinnar. Ödesmatch på torsdag. Den viktigaste matchen på år och dar för Timrå. Det kvittar om man lirar en sjunde och direkt avgörande kvartsfinalmatch, nu är det frågan om klubbens fortsatta framtid.