Metal Guru: Frölunda har varit på uppgång en längre tid nu. LHC har väl blandat och gett speciellt på bortais genomgående under säsongen. Men 5-0 är lite väl stora siffror. Mora har varit jämndåliga mest hela tiden. HV, däremot, har ju varit genomgående bra bortsett från en något tveksam start. Därför är 5-1 till Mora riktigt överraskande. Att DIF har 5-0 på Timrå säger väl egentligen allt om vilken form laget befinner sig i för tillfället. Jag läste nånstans att DIF hade en (1) trepoängare den senaste månaden. En trepoängare. Efter kvällens match så har man en till, det är ju självklart.
Russian rocket: nä men dom värkar ha tappat allt som dom blev känt för i början av säsongen vilja skriskoåkning en jävla bra lagmoral...nu är dom ju helt slut dom har ju inget själv förtroende längre ;( jag tror fan inte det blir bättre senn när alla kommer tillbaks men jag hoppas det ;(
TIKbiff: Jo det är sant, men lika fel av en styrelse i en förening eller företag att fortsätta sitta med armarna i kors i ett läge som detta har utvecklats till på en knapp månad.
timrå_ik: ja men jippi ska timrå kunna hålla tätt i tredje då och göra fem frammåt (lycka till timrå) ha ha ha gud vah kass dom är nu måste dom agera.... eller har "lill kenta" gett upp för den förädarn ska ju kanske till jävla hv71 :( aja skit samma vi är ju vana att tappa alla i timrå ;(
ernie eagle: Tänk om vi hade haft en riktig första line,finns ett lag som har en i alla fall Frölunda 5 mål hittils i kväll total 13 poäng. Vi har en spelare som platsar i riktig första line,och han är inte direkt bra just nu.
timrå_ik: när dom ledde med som mäst och började gå neråt då skulle dom ha skippat typ fyra fem matcher och vilat i stället för dom vann ju ändå inte dom matcherna :/ kämpa timrå ik
Dream Team: Nästan så man hoppas på att det blir tvåsiffrigt, fy fan så jävla pinsamt. 5-0 mot Djurgårns jävla losergäng. Men vi får ett jävla gäng i Kvalserien iaf...
Bragd-Birger: Som jag förstår det är det inte bara matcherna som sliter. En av mina bästa kompisar jobbar ihop med Viggos mamma. Hon säger att Viggo var chockad över tempot och intensiteten efter sina första träningar med laget.