1150x200-gbn1jswykthddd5.png

Timrå IK

593207 inlägg · 6216 ämnen

Djurgårdens IF - Timrå IK 2005-10-29

« · 604101 Till forumet

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2005-10-29
willysson: Fan, jag som förväntade mig Nasum ;).
Kommentera

Hassebo: hehe kanske:) ett lokalt upplopp i tågvagn 3 annars är det lite pinsamt:) partyplattorna består av jon bon jovi och moraträsk;)
Kommentera

Redax 2: Då har vi täckt upp ett par vinklar då. Det löser väl sig på sikt. Jag passar även på att byta till den fantastiska matchtråd som lingan knåpade ihop imorse.

Willy: Samlat ihop några sköna "partyplattor" tills imorrn då? There's gonna be a riot in tågvagn 3 el. nåt sånt imorrn! ;)
Kommentera

Är det nån, som av någon anledning inte kan åka imorrn så kan ni gärna höra av er till mig .. gäller även om ni har fler än en biljett ...
Kommentera

Frella: För mig var det inte att jag behövde ett akut svar på frågan. Slängde bara in den eftersom jag inte bryr mig så mycket egentligen.
Kommentera

LingaN: Hur svårt kan det vara för samtliga att kolla antingen www.sasongskortet.se eller www.tvmatchen.se, istället för att fråga samma fråga varje match? Borde ju rimligtvis gå snabbare också.
Kommentera

Djurgårdens IF - Timrå IK 2005-10-29
För er som ska lyssna på webbradio som inte följer med på tågresan (om det är några) så skapar jag en matchtråd.

Sänds matchen på TV förresten?

Slänger in Kentas "Inför matchen" lite senare.
Kommentera

« · 604101