Är han full han på Radion, "Timrå bättre" och "Timrå har det bättre spelet just nu", för det kan väl inte stämma... eller ska vi få ännu en "hedesam förlust".
kajan: hur kan du påstå att timrå gör en okej period?det är ju lika virrigt som vanlig i egen zon det ser stundtals ut som dif spelar med en man mer i 5mot5.tur att åke är bra ikväll
Är riktigt glad att se en riktigt bra Åkerlund idag. Det har ju varit många enkla mål. Skulle vara skönt om Åkerlund spelar så här resten av matchen, sånt som kan ge spelarna förtroende för sin målvakt. Tror att Timrå vinner den här matchen. Brukar ju vara så att när ett lag trycker på så ordentligt men får bara 1-0 efter första så vinner bortalaget. Återigen kul att se en bra målvaktsinsats, det har man ju inte varit bortskämd med. Nä nu vänder det!
Raggaren Putte: Du menar att det kan vara ett riktigt klokt drag att bara invagga Dif i en slags falsk stockholmstrygghet genom att släppa nåt mål el. två o sedan slå igen den tunga TIK-fällan över dom i andra o tredje per...
zaccodog: Menar du att timrå hade bra tryck i PP? Isåfall så tycker jag att det är ett fall framåt iallafall, även om det inte var någon att jubla över.
htikare: Käre gud... Gör så att järnkaminerna kidnappar Challe Berglund och ber TJ om lösensumma, då vet vi att vi slipper få tillbaka honom till medelpad igen...
htikare: Exakt. Att vi ska kunna föra spelet är en utopi. Vi får chansa på att plocka smulorna som blir över och förhoppningsvis kanske vi kan få med oss en poäng då. Negativ inställning, kanske, men realistisk med tanke på den energi som vi visar upp just nu.
zaccodog: Med Challelogik så är nog problemet att vi har för stor box. Krymp den ännu mer så löser vi problemet för då kan ingen komma in och styra så där. :(
kajan: Vänder detta? In my ass! Vi är så förbannat ineffektiva så det saknar motstycke. Detta påpekade jag innan säsongen startade i ST webb-TV. Men nejdå vi hade minsann utökat målproduktionen successivt under Calle Nygårds ledarskap fastslog Challe. Men det är klart statistik kan man ju torka sig arslet med...
En tränare som har sådana fundamentala brister är ingen människa som skall leda Timrå.
Jag har sett elitserien sedan mitten av 80-talet och jag har aldrig sett ett så tandlöst lag som Timrå är nu. Stillastående, passiva och utan linjer i spelet.
Anonymous: Tycker vi skall förlänga direkt med Granath en av de få i årets lag som blivit bättre o bättre ...nästa år möter vi kanske hans gamla lag ......
Manderville: Kan Du inte ringa din namne Kent M. vi behöver hjälp tänk om vi haft en sådan spelare i år som Manderville var..vilken lagkämpe vilken vilja.....
Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen