Varför ska han då coacha mot DIF när det likt väl är kört.för honom synd för dom som ska med tåget blr brakförlust tippar jag, men tappert att fylla ett X 2000 fortsättning följer. Läs expressen den enda sanningen..
Hörde att det är bra stämning på Stockholmståget. Tråkigt att inte vara med. Håll fanan högt och stötta grabbarna till 3 poäng. Rätta Virket - Timrå IK.
Ikväll blir det seger, det är jag råsäker på. Ny tid nu. Nubben tillbaka där han hör hemma. Tror hela laget får en nytändning av sportchefskiftet. Forza kära Timrå IK. 3 pinnar ikväll.
Kerstin_k: Tittar vi på klubbens målvaktsfacit med Tarvainen så kan man bara konstatera att han är otroligt överskattad. Eller var, det kan inte vara många som tycker att han är någon mirakelman längre.
RocknRolf2: kan bero på att han inte kan trolla. Tarvainen kapacitet har jag aldrig tvivlat på. Värvar man otalanger är det svårt för att göra nåt bra. Kapanen är väl den efter Pecka som vart nåt extra i Timrå.
RocknRolf2: Är de någonsin någon som tyckt att han är em mirakelman . ? Jag kan inte hitta en målvakt som han lyckats förbättra . Timrå har ju inte varit bortskämd med bra målvakter . Lindbäck då men han fostrades ju i brynäs
Burkmat: Men Tarvainen har ju så klart stor del i vad som värvas. Det hade varit kalas om KHL visade intresse för Tarvis igen så kanske vi skulle få nån krona eller två.
Burkmat: Reaktionen när det stod klart att man skrivit 3 år, tre, TRE!!! jävla år med Hagos var "dra åt helvete", och den står sig fortfarande. Pajaseri.
superfalle: Fast ändå väljer Lindbäck att träna för Tarvainen när han ska ladda upp inför NHL-säsongen. Nått bra gör Tarvainen. Men han är ingen mirakelman som får oslipade diamanter att bli sylvasst slipade.
Man hör ju aldrig att han gör om en spelstil för en målvakt så att denne blir oerhört mycket bättre.
Ambroo: Kvalserietåget avgick väl, egentligen, så fort pucken släpptes på Hovet där i september? Eller hur?
Nåväl. Det finns två perioder att jobba på. Känslan säger njet. Vi blir nollade idag. Antiklimax totalt. Perra bye bye då. Förhoppningsvis.
Men hoppet återstår. Vi behöver bara två mål sedan är vi tillbaka till ruta ett.
Anonymous: Moderklubb? . Jag skrek rakt ut av glädje då lindbäck värvades . Följde honom i brynäs året innan och tyckte han var strålande räknades som junior som tvåa i världen efter markström . Hade han valt att spela mellan säsongen i börtnans bk så hade han likt förbannat spelat i nhl nu
Anonymous: Fan vet om man inte ska testa spela in Jocke efter uppehållet. Jag tycker att det är en ytterst begränsad målvakt men han är iaf konsekvent och mer modern i sitt spel. Han är likt DeRouville ett bollplank i sina bästa stunder med en förmåga att släppa enkla puckar. Men det gör å andra sidan Riddarn också men spelar likt Åkerlund mest på känsla.
Anonymous: Nej men det hade varit kul med en målvaktstränare med lite bättre facit. Backlund är så klart bättre än dessa (avgå alla...) men han var fortfarande ingen given succé.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Redigerad kommentar