1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590625 inlägg · 6217 ämnen

Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05

« · 1423031 Till forumet

Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05
Vågar man smyga in en matchtråd?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2011-11-05
Jag tror att vi förlorar i morgon. Obs! spekulation.

Är det någon här som ska med tåget?
Kommentera

Varför ska han då coacha mot DIF när det likt väl är kört.för honom synd för dom som ska med tåget blr brakförlust tippar jag, men tappert att fylla ett X 2000 fortsättning följer. Läs expressen den enda sanningen..
Kommentera

Hörde att det är bra stämning på Stockholmståget. Tråkigt att inte vara med. Håll fanan högt och stötta grabbarna till 3 poäng. Rätta Virket - Timrå IK.
Kommentera

Appropå byte av sportchef.
Nån som tror att "Nubbeneffekten" slår igenom redan i dag?
Kommentera

John K: Du menar ungefär på samma sätt som att svenska landslaget i ishockey börjar vinna bara för att Hockeyförbundet byter generalsekreterare.
Kommentera

Paddan: Nej, jag lägger inte sådana värderingar i detta. Har du nån gång reflekterat över ordet ironi?
Kommentera

John K: Jag trodde det var precis det jag gjorde.
Kommentera

Ikväll blir det seger, det är jag råsäker på. Ny tid nu. Nubben tillbaka där han hör hemma. Tror hela laget får en nytändning av sportchefskiftet. Forza kära Timrå IK. 3 pinnar ikväll.
Kommentera

Burkmat:

Samma här, har lagt in lite deg på Timrå dessutom, tror det vänder ikväll.
Kommentera

T T: Favorit i repris: Avgå alla!!
Kommentera

Ja djävlar vad med ser att Linkan fick sparken, eller nått.
Kommentera

Per HApps: Man ser däremot varför han fick sparken...
Kommentera

RocknRolf2:
Och nu varför Perra borde få sparken, fiskmås
Kommentera

haggen: seger ikväll skulle göra mej glad.
Kommentera

Per HApps: jag tyar icke mer...
Kommentera

Förväntar mig en MÅLVAKT som inte hasar sig från stolpe till stolpe efter uppehållet.
Kontakta HASEK!
Kommentera

Riddarns förflyttningar i sidled...

Sparka Tarvainen också.
Kommentera

RocknRolf2: Tränan Tarvainen öht sidledsförflyttningar med målisarna?

Inte helt oväntad matchbild. 6-poängsmatch borta mot dif. När var vi ens nära att vinna en 6-poängsmatch?
Kommentera

Lägg ner skiten. Det är bäst för alla parter.
Kommentera

I fjol var vi bra på bortaplan och dåliga på hemmaplan, nu är vi fan sämst på båda planerna, avgå Linkan, nej Nubben, nej vem som helst.
Kommentera

Kerstin_k: Tittar vi på klubbens målvaktsfacit med Tarvainen så kan man bara konstatera att han är otroligt överskattad. Eller var, det kan inte vara många som tycker att han är någon mirakelman längre.
Kommentera

Sitter Hagos kvar på Biteline?
Kommentera

Fattar inte hur Nubben kan gå med på att ta över denna katastrof, minns han inte hur dåligt han mådde i Frölunda?

Nubben såg ju tärd ut under Frölundatiden.

Redigerad kommentar

Kommentera

Kerstin_k: Man undrar ju om det är Johan Asplund som står.

Ikväll avgår definitivt kvalserietåget.
Kommentera

RocknRolf2: Nä han borde aldrig ha släppt två målvakter till NHL.
Kommentera

RocknRolf2: Åter igen detta tog jag upp förra säsongen men då var han minsann hur bra som helst.
Kommentera

RocknRolf2: kan bero på att han inte kan trolla. Tarvainen kapacitet har jag aldrig tvivlat på. Värvar man otalanger är det svårt för att göra nåt bra. Kapanen är väl den efter Pecka som vart nåt extra i Timrå.
Kommentera

Ambroo: Jag har nog hellre DeRouville i kassen tror jag!
Kommentera

Tror pekka lindmark är snabbare än våra målvakter i sidled
Kommentera

RocknRolf2: Är de någonsin någon som tyckt att han är em mirakelman . ? Jag kan inte hitta en målvakt som han lyckats förbättra . Timrå har ju inte varit bortskämd med bra målvakter . Lindbäck då men han fostrades ju i brynäs
Kommentera

Dream Team: Asplund var ju annars känd för sin snabbhet i sidled.
Kommentera

Burkmat: Men Tarvainen har ju så klart stor del i vad som värvas. Det hade varit kalas om KHL visade intresse för Tarvis igen så kanske vi skulle få nån krona eller två.
Kommentera

haggen: har han nånsin gått därifrån? Fan att Linkan skrev 3 år me den fan. Man vill bara lägga en Cappriosa.
Kommentera

Anonymous: Lindbäck? Ja, en ren Tarvainen-produkt. Inget annat...
Backlund? Stor sorg här när han lämnade.
Kommentera

Burkmat: Reaktionen när det stod klart att man skrivit 3 år, tre, TRE!!! jävla år med Hagos var "dra åt helvete", och den står sig fortfarande. Pajaseri.
Kommentera

RocknRolf2: backlund spelar inte i nhl Kommer aldrig att göra Kan inte första att de ska va så svårt att skilja på nhl och ahl
Kommentera

Varför skulle Perra få i ordning på försvars-, boxplay- och powerplayspelet nu, när han inte fått det på så lång tid?
Kommentera

superfalle: Vem är i så fall den andra Tarvis-NHL-målisen som Anonymous syftar på?
Kommentera

superfalle: Fast ändå väljer Lindbäck att träna för Tarvainen när han ska ladda upp inför NHL-säsongen. Nått bra gör Tarvainen. Men han är ingen mirakelman som får oslipade diamanter att bli sylvasst slipade.

Man hör ju aldrig att han gör om en spelstil för en målvakt så att denne blir oerhört mycket bättre.

Ambroo: Kvalserietåget avgick väl, egentligen, så fort pucken släpptes på Hovet där i september? Eller hur?

Nåväl. Det finns två perioder att jobba på. Känslan säger njet. Vi blir nollade idag. Antiklimax totalt. Perra bye bye då. Förhoppningsvis.

Men hoppet återstår. Vi behöver bara två mål sedan är vi tillbaka till ruta ett.
Kommentera

RocknRolf2: Backlund hade jag tagit alla dagar i veckan framför de här stolpskotten. Vet fanken om inte Åkerlund skulle klara sig bra mot dem också.

Ja du måste man ha Timrå som moderklubb så har vi inte haft mycket bra i Timrå. Då har vi inget i Elitserien att göra helt enkelt.
Kommentera

Anonymous: Eller hur.. Kom tillbaka Backlund!!! :(
Kommentera

RocknRolf2: Vet inte . Han har nog pratat med zita . Hon hävdar bestämt att backlund spelar i nhl
Kommentera

RocknRolf2: tacka Linkan och resten av gänget som styr Timrå. Dom borde fan avgå dom med med omedelbar verkan. Samhall skulle göra det bättre.
Kommentera

superfalle: Spelar? det var ett NHL lag har skrev kontrakt med när han lämnade oss inget jävla AHL lag. Han har spelat i NHL också.
Kommentera

ersson: locka inte hit Zita nu......
Kommentera

Anonymous: Moderklubb? . Jag skrek rakt ut av glädje då lindbäck värvades . Följde honom i brynäs året innan och tyckte han var strålande räknades som junior som tvåa i världen efter markström . Hade han valt att spela mellan säsongen i börtnans bk så hade han likt förbannat spelat i nhl nu
Kommentera

Burkmat: Perra får foten vid förlust idag.
Kommentera

Anonymous: Fan vet om man inte ska testa spela in Jocke efter uppehållet. Jag tycker att det är en ytterst begränsad målvakt men han är iaf konsekvent och mer modern i sitt spel. Han är likt DeRouville ett bollplank i sina bästa stunder med en förmåga att släppa enkla puckar. Men det gör å andra sidan Riddarn också men spelar likt Åkerlund mest på känsla.
Kommentera

Anonymous: Nej men det hade varit kul med en målvaktstränare med lite bättre facit. Backlund är så klart bättre än dessa (avgå alla...) men han var fortfarande ingen given succé.
Kommentera

« · 1423031