dr-nix: Jag tror lönebudgeten i stort är använd..vi vill ju att klubben skall få lite pengar över..efter slutspelet! Tror vi kommer att gå långt med den trupp vi har om vi blir någorlunda förskonade från skador..
epa: Visst dyker någon rejäl klasslirare upp så visst nappar Nubben men han letar knappast efter lirare. Truppen är nog jättespikad (kollar du igenom tidningarna så hittar du säkert en kommentar från Nubben som bekräftar vad jag skriver).
Albert Hall: Men snälla nu får det väl ändå vara nog om denna dahlen, dahlen är klar som andre tränare i landslaget och ska vara med redan nu i sweden hockey games, så daheln kommer aldrig attspela i timrå eller i elitserien igen någonsin punkt slut, så sluta nu tjata om denna dahlen snälla !!
rådbjer: Inte bara det... Dessutom funderar Freddan på en comeback i Timrå. Det sägs att vi ska Timrå ska gå runt med en hel femma av målvakter i slutspelet. Hujeda mig
Albert Hall: Ja att Sami kommer är klart. Dock inte denna säsong. Likaledes kommer snart tröja nr.33 vara upptaget utav en blixt från klar himmel - Fredrik Modin. Lägg dessutom till Johan Svedberg, Ivan Punchochar och Jimmy Danielsson. Ut med Corey Hirsch. Ut med Fredrik Sundin, ut med Jesper Jäger. Upp med Johan Jonsson och Andreas Lundin. Så komer det att bli.
Lägg därtill att vi kryddar anrättningen med en vass import bortsett Kapanen och vi blir ruskigt giftiga nästa säsong.
Nu kan vi sluta hoppas: för en timma sen gick tiden ut och visst var det lite rokader som inträffade, Myllis i HV och Sandberg i VF och Robban Nilsson drog till Sweitzs
Albert Hall: The great one då?? skrev han aldrig på??
Hmm..kan det var så jävligt?? att det var olja och inte pengar?? och var det inte kattlådan ca en mil söderut du igentligen menade...att du bara har hört fel...;0)
gud: Nej, enligt vad jag har hört så tänker han lägga ner laget. Han lär visst behöva Sydkraft arena som oljedepå. Så det är alltså inte oljepengar utan olja han tänker pumpa in. Fast först efter att Uffe, Pasi och Sami (och Esa?) fört Timrå till SM-guld senare i vår.