1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590369 inlägg · 6216 ämnen

Elitserien 08

« · 910413 Till forumet

Sv: Elitserien 08
Ambroo: Det går allatiders... =)
Kommentera

Skarin: Ja men vad är då meningen med liret? Spela en massa träningsmatcher eller vad? Visserligen har jag hört att man kan plocka med elitlagen i dynastiläge, men då måste man ju ändå fylla ut de övriga platserna med en massa fullag...
Kommentera

Ambroo: Har inte kommit så långt, men jag är jävligt rädd för att det stämmer. Illa! Hela säsongen är förstörd. Nu lägger vi ner det här!

Så fullt allvarligt är det kanske inte. Men helt klart irriterande. Fan.
Kommentera

Skarin: Rykten säger också att det inte går att spela sässe med elitserielagen och det känns ju än mer bedrövligt...
Kommentera

Efter en frisk promenad från Hovet till svågern i Årsta har jag piggnat till efter en riktigt sövande match. Typ... "bägge lagen går på valium"
För första gången har jag gäspat i en hockeyhall.

Behållning.

1. Peter Regins mål... Passning bakom mållinjen och Regin Sprätt upp i mål!

2. Pärsinen ser pigg ut. Var inblandad i matchens enda gruff.

3. Päjärvi- Svenssons tackling! Djurgårdarn lättademinst 25 cm.

4. Några riktigt svettiga räddningar av backund.

Bottennapp.

1. Publiksiffran 1500 pers (buuuuu)

2. Timrås bjudning till 2-1. En rensning bakom mål. Två timråiter i vägen varav den ena får pucken på sig. Den enda som hittade pucken var Jimmie Ölvestad.

3. Hela matchen förutom sju minuter efter DIF:s 1-1 mål. Då blev det lite tempo... en liiiiiiten stund.

Nä!

Bägge lagen såg ut att vänta till måndag.
Kommentera

73Sjöbba: Länken funkar inte, men i mitt filarkiv funkar det
Kommentera

73Sjöbba: Om det går som SJ så går Timrå knaggligare och knaggligare och har väldigt svårt att hinna fram i tid till en enda match.
Kommentera

Ambroo: Blev chockad då jag köpte det till Xbox 360 idag. Fjolårets trupper är det som gäller i Elitserien. NHL är uppdaterad så gott det går. Gamräven Dallas Drake tillbaka i Detroit för att ta ETT exempel.

Men som sagt. Vissa källor har sagt att det skulle vara nuvarande trupper i Elitserien. Men icke!

Litar på att det går att tanka hem rätta laguppställningarna vid xbox live.

Annars är det ju små-mysigt att sitta en hel dag och kväll och fixa laguppställningarna själv ;)

dr nix: Styf och Moe är rightare, Robban leftare på xboxen iaf :)

Nu är det bara Marttinen och Åkerlund som saknas för att göra Timrå komplett......
Kommentera

Ambroo: Fast Timrå går som tåget i NHL08
Kommentera

Ambroo: Det är fjolårets...
Kommentera

Ambroo:
Laguppställningarna är som vanligt fjolårets.

Samma innehåll i ny förpackning
Kommentera

Jensen_12: Hur är det med laguppställningarna? Är det fjolårets eller har man, som vissa rapporter sagt, fått med årets?
Kommentera

dr-nix: Testade spelet nyss jag med, samma problem, väldigt irriterande!
Kommentera

ChriZt3r: jag tänker inte lira det förens suchy kommer ut med en ny version av nhlview så jag kan rätta till alla fel i laget.
Kommentera

dr-nix: Jag har inte testat mitt än , beställde en handkontroll till pc som jag förhoppningsvis får imorgon så jag kan lira lite.
Kommentera

ChriZt3r: har testat 08, vet inte om det bara var min kopia som var konstig men Timrå är ju hyffsat irriterande. Styf/Moe m.fl. är leftare medan killar som Kokko och Regin är rightare.. och Robban Carlsson är en av lagets bästa spelare, nog för att han är min absoluta favorit i Timrå och jag anser att han är underskattad men bäst är han inte.
Kommentera

ChriZt3r:fick mitt till play3an idag!
Kommentera

Elitserien 08
Fick mitt NHL 08 till pc som släpptes idag.Om någon mer hockeysnackare har spelet och är sugen så är det bara att lägga in en utmaning så tar vi en match. En varning bara , jag brukar vara riktigt bra på hockeyspel.
Kommentera

« · 910413