1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590648 inlägg · 6217 ämnen

Fågel eller fisk?

« · 1057104 Till forumet

Sv: Fågel eller fisk?
Vem vinner vår interna poångliga då???
En skadefri Timo P heller en het Mika.
Kanske en klassisk Jonte. jag måste säga Mika Pyörälä.
Kommentera

Cartman: Nä det rör mig inte i ryggen... jag tror verkligen att dom kommer floppa. Det gjorde Malmö det året dom köpte ihop "superlaget" och sen åkte de ur. Jag tror Frölunda är ute och simmar i grumligt vatten nu och krokodilerna ligger där ute och lurar. Har fått för mig att de kommer gå Timrås 2 senaste säsonger till mötes, d.v.s. att de kommer drabbas hårt av skador. Inget ja önskar naturligtvis för man vill ju inte folk ska skada sig men jag har en känsla av att det kan bli så.
Kommentera

TRL: Frölunda är det nog bara vi timråfans som tror och hoppas på att dom floppar p.g.a en viss incident....hmmm!
Kommentera

Vi kan ju även passa på att gissa vilka som flippar samt floppar bland lagen... Där tror jag Linköping samt Södertälje kommer vara flippar. Och Flopparna blir nog Luleå och Frölunda
Kommentera

jonmannen: Ja just det ja, Lehtonen han får man ju inte glömma... ska bli roligt att se honom. Ja klart man får säga vad man tycker. Det är ju de som är de roliga innan säsongen startat att man kan gissa vilka man tror kommer gå bra samt mindre bra. Då kan man ju hugga på de som gissat fel i slutändan, eller hur? :)
Kommentera

jonmannen: Och det har han inte redan gjort??
Kommentera

TRL: Flipp: Lehtonen, Pärssinen, Wandell

Flopp: V¨ågar man skriva nån här :P säger Jonte. Han har mkt att leva upp till.
Kommentera

TRL: mika, anton, bagarn och timo
Kommentera

Cartman: och flipparna?
Kommentera

TRL: flopp=lill-bagarn
Kommentera

Fågel eller fisk?
Skapade ett nytt ämne för jag tänkte vi allihopa kunde diskutera vilka vi tror kommer vara lysande i år samt vilka vi tror kommer att floppa. Jag tror att de som kommer vara de 3 tongivande spelarna är: Mika Pyörälä, Magnus Pääjärvi samt Tom Wandell. De som jag tror kommer floppa låter jag vara osagt. Nu får ni andra lägga fram era förslag. Alltid roligt att se vad andra tror.
Kommentera

« · 1057104