1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586424 inlägg · 6217 ämnen

Fagermo till Luleå

« · 81553 Till forumet


Sv: Fagermo till Luleå
dr-nix: Ja, då måste åtminstone tvåårskontrakt erbjudas de övriga som vi vill behålla. Annars återstår att göra som Leksand häromåret, satsa på fler juniorer. Det gick ju hyfsat, även om de fick ta ny sats förra säsongen.
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
Håckla: jag håller med men tik har inte råd att förlora spelare som fagemo..vi måste göra truppen bättre....
förlorar vi alla bra spelare värvar tik bara för att ersätta dom och nästa säsong trupp är lika bra som denna säsongs men nu när du säger det så gick det juh jättebra denna säsong :)
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
Håckla: jag håller med men tik har inte råd att förlora spelare som fagemo..vi måste göra truppen bättre....
förlorar vi alla bra spelare värvar tik bara för att ersätta dom och nästa säsong trupp är lika bra som denna säsongs men nu när du säger det så gick det juh jättebra denna säsong :)
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
Hej Hockeyfolket.
Varför skrika JUDAS m.m till killarna som byter klubb ?.

Sånt är hockeylivet !.

Lycka till grabbar i de nya klubbar ni hamnar i.

Timrå värvar på...

Timrå IK är dom bästa.
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
örnie: ge upp, jag tycker inte att vi ska gå och skrika förädare åt Fagemo men jag tänker inte gå och säga att jag fortfarande tänker hejja på honom. suck..
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
örnie: Det måste jag väl inte alls!
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
KaptenKnuk: du måste stödja honom ändå ´fast han byter klubb...
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
får tik några pengar för Fagemo ?..jag menar han hade väll inget kontrakt kvar..
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
VILKEN JÄVLA JUDAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
detta är en tung förlust, Fagemo var en av klubbens målskyttar..dom växer inte på träd direkt :(
Kommentera


Sv: Fagermo till Luleå
swen: kolla in detta länktips
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
atlantis:

Wikegård är ny tränare i DIF
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
atlantis: jo jag vet ...nu måste mackan stanna utan honom så ser läget väldigt dystert ut..
Kommentera

Fagermo till Luleå
Fagemo till Luleå
20020419

Igår fick Luleå Hockey sitt första nyförvärv. Då skrev Linus Fagemo, forward från Timrå, treårskontrakt med Luleå-klubben.
Målvakten Daniel "Hento" Henriksson skrev samtidigt på ett nytt tvåårskontrakt med klubben.
- Som andremålvakt lutar det åt Gusten Törnqvist, juniorlagets målvakt, säger Hans Norberg, Luleå hockeys sportchef till TT.
Tränarfrågan är däremot inte löst. Niklas Wikegård har tackat nej till att bli ny tränare i Luleå tillsammans med nuvarande huvudtränaren Ulf Taavola.
Kommentera

« · 81553