1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586482 inlägg · 6217 ämnen

Fagermo till Luleå

« · 81808 Till forumet


Sv: Fagermo till Luleå
Tycho: nej den är kvar
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
Tycho: nej den är kvar
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
Tycho: Ja, das ist gut!

Stay with us, Linus!
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
Jag har ingen koll på hur bra Zetterström är...är det någon som såg när han spelade i IFSH ? ...jag undrar vad han tillför till laget... jag kan gissa mig fram men det känns inte riktigt..
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
dr-nix: Vi kan säga så här: Han kom in i IFSH efter ungefär halva säsongen, han kom 2:a i ST-ligan i IFSH.

Antingen är han bra eller så är IFSH dåliga. :))
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
Skarin: Miss av mig... den var kvar... men litar inte på den längre... borde ha kommit från ngt annat hål också...
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
Zetterström var väl en av dom bästa spelarna i Sundsvall när han var där.Men jag tycker att han blev sämre för varje match som gick.Om han är redo för Elitserien är jag tveksam till men att ha han i truppen är iaf rätt.Han kan komma in och spela strålande precis som Lundin och Mats Hansson gjorde.Han är en så kallad artist.
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
Skarin: Jaaaaaa. det tycker jag med... han kan bara inte åka till Luleå...hmmm...
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
rådbjer: i vilken possition spelar han i ? ....en juniorfemma nästa säsong skulle vara roligt att se..
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
Personligen tror jag han sonderar terrängen o har fått ett kontraktsförslag från Lule o använder det mot TIK.
Må bästa lag vinna dvs Timrå IK!! :))
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
rådbjer: jo Fagemo måste stanna i tik han är väldigt viktig för laget..
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
dr-nix: Han är forward mer vet jag inte!

Jag brukar ha så svårt med backar, forwards o målvakter o domare.
Jag har fullt upp med att se vart puckuslingen tar vägen o när alla vrålskriker vid mål så skriker jag också, annars känner man sig så utanför :))

Jag är så närsynt o färgblind så jag lyssnar mig fram o då hör man så dåligt ifall det är en vänsterforward eller högerforward o centrar är värst!
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
rådbjer: haha likt mig då ;)
Kommentera

Sv: Fagermo till Luleå
Ang Fagemo till Luleå som vet vi lika lite som ni för jag pratade med en på radion och dom har försökt få tag i Fagemo men ingen lycka mobilen har varit av och hemma inget svar!
Kommentera

« · 81808