1150x200-tiken-1123131_9RDMimFNOEHPEMC.png

Timrå IK

SHL · 596107 inlägg · 6217 ämnen

Fagermoney har visat upp sig

Sv:Fagermoney har visat upp sig
Farbror Hasse: Du kan inte vara sådär ironisk. Det fattar dom nog inte dissa märkliga Nalle Phuanhängare i norr. Dom tror nog forfarande att pressen ligger på Timrå och att någon B-våldsvideoproducent ska dyka upp och ge ett anbud på deras märkliga ishockeymos.
Jävla Ronny och Raggehockey!

Per HApps: NÄr Hägerbäck åkte på Kappanen så verkar det vara väldigt många som bortser från att fick en knuff bakifrån och kom med väldigt hög fart MEN att han försökte väja. Vad ska man säga om Styfs klubba i ansiktet på Skuggan då? Eller Sjögrens arbåge på Bulan. Eller Koskinens fula rapp på Husse? Tre väldigt fula grejer som Lärking totalt ignorerade.

Lövva: Jag förstår Dig. Annat är det med män av stål som spelar rent, hyllar domaren och undviker att snacka skit om motståndarlaget.

Lövva:
Och det är helt i sin ordning att sänka sina motspelare med klubbhandtaget i magen och köra över målvakterna??

Jag ångrar mig, köp ingen hörapparat till Fagermo, lägg dom på ett par nya glasögon istället.

Det borde väl ligga så pass mycket pengar i timråbåset så att du kan köpa engångslinser om du inte vill bära glasögon.

Arf: Jag hackar inte på Timrå som lag utan endast enskillda spelare som inte vekar ha alla getter hemma: DVS Kalle Koskinen, Robert Carlsson, Pär Styf och självklart Cristian Sjögren. NOramlt sett gillar jag inte Sanny Lindström heller men jag tycker han har hållt sig i styr hittils under slutspelt.

Funderar på om Luleå har legenden Ulf "Utta" Eriksson kvar som fritidschef?

När han härjade som bäst här i Bergslagen så blev han mest känd för att försöka anlägga en citycamping på en enorm grusplan mitt i centrala Köping... "Uttas öken" döptes den snabbt till av ortsbefolkningen. Vad jag vet så var det bara en förvirrad Österikare som tältade där en natt...

Men ökenfasonerna verkar sprida sig. Luleå spelar i alla fall riktig ökenhockey för närvarande.

Annars håller jag med perHApps.

Lövva: Du verkar inte heller vara någon stor man! Lär av din medluling Savage. Om TIK torskar ser man hellre framåt än hackar på det lag som denna gång var bättre.

Lövva:
Och vad trodde Luleåpubliken att Timrås avbytarbänk var,
Fontana di trevi?? Behåll pengarna och lägg dom på en hörapparat till Linus Fagermo.

Lövva: Surt sa räven...

Timrå rockar finare än fulingarna!

Lövva: Sur mage ?? Använd samarin.

Arf: Felet med Robert Carlsson är att slänger sig hela tiden som en kärring. Han kanske siktar på att ersätta rollen, som nu inehavs av Julia Roberts, i Pretty Women 2. Fast inte äns de lär han klara av. HUr pretty är han? Och han skådespelar talanger påminner ju endast om Rivaldo i VM kvarten,

Hähä, kolla Nilssons citat i Kuriren:

"Timrås Robert Carlsson avgjorde matchen med sitt 4–2 mål.
Inte heller han är populär hos Luleåspelarna.
– Han är en riktig jävla mes som åker runt och lallar. Han snackar men står inte upp för det sedan. Tyvärr fick han avgöra i dag, säger Magnus Nilsson."

Ingen stor man i nederlagets stund, direkt.

Per HApps: Ja det märks att F-money gör mål för sig själv och inte laget. Stolt/brackig hade han kunnat var om det var kvitteringpucken han slagit in. Men som sagt det var väl viktigare att han gjorde mål än att Luleå vann!

Läs kuriren och nsd. De lite mer begåvade spelarna inser att de måste vinna matcherna och inte domaren åt dem. Men Flaskhalsen M Nilsson kallar Lärking och Robban för mesar. Även Ledin är av samma slag. Luleå tidningen lägger andra kort på bordet. Timrå är smartare och smälla på i alla lägen är väl bra, med det hjälper om man gör det smart. Härlig passning till Nilsson, Ledin och Hägelbräck.

TV killarna tyckte det var kul med Zätas matchstraff, och visst fan blev det lite komiskt :-)

Per HApps:Va stygg du e me fulingarna o Faggemoney. Men annars va det ett bra skämt! Passande.

Fagermoney har visat upp sig
Vid 2-3målet så tyckte jag mig känna igen filuren som
satte hande mot örat för att lyssna av publiken.

Först trodde jag att det var Jerry Williams, men han
är ju vänsterpartist och skulle aldrig svika sina
gamla vänner för pengar.

Så vem var det då som visade upp sitt giriga tryne?

Och efter att ha sovit på saken under natten så kom
jag på vem det var som visade upp sig.

- Jenny Lind, dem gamla vissångerskan.

« · 232558