Dream Team: mattades? Jag tyckte det mest farliga chanserna i tedje perioden kom till då Zätalinen var ute.. Karln var helt fantastisk, again! Vilken klass han håller!
Ambroo: Ingen av lagen var riktigt heta idag det var det jag ville få fram och nej, ja var inte påtänd missuppfattning där. Men man fick ju ingen riktig timrå känsla tycker jag och frölunda spelade inte som dom gjorde förra matchen mot oss är en jäkla skillnad.
Dream Team: Glöm inte den omöjliga på Crippes dragning heller, för att inte tala om hans pärla i ribbkrysset, måste ha blivit en kraftig buckla, eller Lunkans makalösa stöt på Zätas friläge, behöver jag fortsätta?...
Värst av allt ändå, jonte skjuter 2 meter utanför när han har totalt öppet mål...
JD: Ok okej tur iallafall att Mittnytt visade då men det var inget mycket men imorrn kan man ju alltid läsa i nya ST eller Dagbladet. Dagbladet har det bästa timrå grejorna ju.
Hälge: En räddning som hör hemma i klassen "omöjliga räddningar". Den kändes som lite avgörande för matchresultatet, sett till att Timrås förstafemma pga hård matchning i början mattades märkbart i den tredje perioden. Dock fick väl exempelvis Zäta spela betydligt mindre i box play än tidigare? Ja, för att orka med mer i det offensiva spelet. Det räckte nu tyvärr inte till ikväll, .
det mest pinsama med dagens match är att trots alla superlativ som skrivs på text-tv och i tidningar så visades inga tv-bilder varken på svt eller tv4!
Knappen: Jag håller till 100% med dig om LÄRKING. Han är en skridskoåkande katastrof i randiga kläder. Hoppas att SM-finalen i år står mellan de mest spelande lagen. Dvs Frölunda & Timrå. Det enda som skulle vara grymt häftigt, vore att Timrå tog tillbaka den gamla härliga logotypen. Heja Strimma
rullis: Å andra sidan kan det ha berott på att Lärking var värdelös rakt igenom hela matchen och därav sitt missnöje? Solklara utvisningar där han står alldeles bredvid och tittar på, han var sjukt dålig ikväll.. Som alltid annars då.
rullis: Håller med dig om bentacklingen och om att matchen var grym. Riktigt grym var den. Första gången jag inte är totalt besviken över en förlust, nu känns det bara lite surt att Frölunda hade mer tur än oss. Bättre hockey får man då leta efter.
Vad stod det på tifot som hissades över ena långsidan? Jag satt under det så jag såg inte.
Ambroo: Håller med dig. En grymt jämn match. Jag såg den på PPV. Men jag hoppas att mikrofonen satt i Timrås klack, för om publiken skall bua varje gång en Timrå spelare faller i isen, så blir det lite väl trist att se på. För som jag uppfattade det så var publiken grymt missnöjd och "buade" åt allt. Till och med åt den grymt solklara bentacklingen på Kahnberg. Synd, för matchen var som sagt helt grym. Tillfälligheterna avgjorde.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.