1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590301 inlägg · 6216 ämnen

Far beyond driven

« · 202482 Till forumet

Sv: Far beyond driven
Timrå ligger tydligen i hårdträning just nu inför slutspelet, därav den lilla svacka laget har. Skönt att höra va?
Kommentera

willysson: Kan ju bara säga att du väljer riktigt sköna namn på dina trådar.

Pantera Rocks!
Kommentera

willysson: Det kan man ju hålla med om .Men kring slutspels -strecket är det riktigt spännande i år.Tycker ändå att Timrå försökt spela en offensiv och publikvänlig hockey men mycket skridsko åkning o fart.
Kommentera

timraande: det är inte klassen på hockeyn jag menar, utan att alla matcher är viktiga, man har inte råd att förlora mot topplagen om man ska till superallsvenskan. Mer spänning i elitserien tack!!
Kommentera

willysson: Nä Huuuu! har tittat på några allsvenska matcher i år man får nästan hjärtatack! Chanser åt båda håll hela tiden! visst spännande men skulle inte vilja se Timrå spela sådan hockey!Det är högre klass i elitserien!
Kommentera

timraande: Tycker ändå att det var fler roliga matcher i allsvenskan, men för den delen hoppas jag ju inte att vi ska dit igen utan hoppas på att elitserien görs mer spännande..
Kommentera

willysson: Tycker varje match är spännande. Men visst slutspel längtar man ju till! Är helt säker på att killarna höjer nivån i ett slutspel. Om och hur långt ! spännande!!!!!! GULD!!!!!!!!!!!!!!!

TIMRÅ IK ÄR DOM BÄSTA!!!!
Kommentera

Far beyond driven
Är det fler än jag som tycker att det nu bara är en väntan på slutspelet??? undrar hur Timrå lägger upp träning och formtoppning till det...
Kommentera

« · 202482