Kan ni förstå hur om vi hade haft en annan tränare som inte baserade hela spelet på att skicka farliga diagonalpassningar, så hade vi inte legat där vi ligger.
JonteD: När vi till synes enkelt och kontrollerat avfärdade MIF i Malmö med 3-0 för ~2 veckor sedan trodde jag inte i min vildaste fantasi att dom eventuellt skulle spela om SM-medaljer under våren... Sjuyyk serie det är SHL. Tacka vet jag Håkkyallsvenskan.
söder över: Walli skulle kunna bli en riktigt pain in the ass spelare ala Jämtin/Ledin typ, han har lite den auran över sig. Behövs någon som tiltar dicken bla.
falconuggla: Håller med där. Ska man skita i 13de och vila spelare varför inte vaska om helt och hållet och vila alla viktiga spelare och ge spelare med lite speltid mer speltid. Det här blir något halvdant. Nu är väl inte Färjestad kända för att vara ett fulspelande lag, men är det värt att chansa?
Nisse på Mon or: Av vilken anledning vilas Erik A, hoppas man att han vilar sig i form för han har väl ändå inte gjort mycket bra denna säsong? Bättre då att få vila Hanzl som är viktigaste centern i detta lag?
Puckat: ja djurgården sköt bort oss från ingenmanslandstriden med dom där katastrofala torskarna i dubbelmötet och det mesta talar väl för att dom skjuter bort oss i kvalet också.
Enligt Andreas Lidén på ST vilas Erik A och Rattie. Varför Lodin saknas är oklart. Med andra ord så skiter man i hemmaplansfördelen. Ganska anmärkningsvärt med tanke på ett uselt bortafacit...
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·