Labban: i Tingsryd eller Troja kanske? Han kan ju omöjligt ha något förtroendekapital kvar i Timrå efter denna säsong. Ja förutsatt att nubben sticker när vi åker ur dvs.
BlackBay: Med tanke på att försvaret har släppt igenom 3 puckar utan någon timeout från fågelholken så skulle jag vilja säga att din gissning är korrekt.
Dubbeld: Tack gud att man är i Portugal. Skammen svider mindre denna gång.
Vill dedikera denna match till alla dom som satt för 2-4 matcher sedan och sa att vi "nej-sägare" var största problemet i timrå, att vi alla överreagerade och att vi skulle ta oss ur kvalplats. Nu är vi sedan 3 matcher klappsist och blir inte besegrade av FBK, utan fullkomligt sodomiserade.
mikenomad: Går så långt att Freddan Nubben är svårt förstånds handikappade vilka jävla sinnessjuka dårar som skiter i ALLT ALLT ALLT vill aldrig se dessa kräk ha något mera med Timrå och göra
Kongo, knylan mfl; snälla...titta in här och förklara varför Nubben inte ska sparka åtminstone Freddan? Helt ärligt, sker inget efter det här är det skandal! Då ska det upp missnöjesbanderoller på Västra stå nästa match annars skäms jag. Jag kommer iaf göra en egen "Sparka Freddan"
mikenomad: reducerar vi för en handfull lallare här inne så finns det väl kanske bara en enda person som har förtroende för dom här ”ledarna” och det är nubben.
hoppas dom bli förnedrade med 2 siffrigt totalt värdelösa sopor fyy får skämmas ett lag bestående av avdankade ha spelare rakt av en totalt värdelös tränare amatör klubb ransaka er själv...SÄG UPP ER
Orkade 22 minuter senast, klarade bara 10 minuter idag. Fyfan va pinsamt! Vi visar återigen att vi inte har i SHL att göra, alldeles för svag på alla positioner, då menar jag inte bara spelarna.
Octagon: Man kan bara hoppas att det inte ser ut så här när det blir kval. Det här fungerar inte. Det är ofta helt okej anfallsspel, men till synes enfaldiga och enkla felpassningar gör det nästan omöjligt att vinna. Färjestad har vi fruktansvärt svårt för, eller vi har svårt för alla lag som åker skridskor och sätter press. En tränare måste kunna få ordning på sådana grejer över 50 omgångar, och har vi inte lyckats hittills är det fanimej hög tid nu.
297: Har ju varit likadant ända sedan försäsongen. Visst man har gjort vissa framsteg, men samtidigt fortsätter gamla synder med framförallt passivitet. Nubben borde sett det här för länge sedan men man la allt hopp till att Strömberg skulle komma tillbaka.
Rip Kirby: Hahahahaha, parodi försvarsmässigt, bra att det sitter inför kvalet, det finns absolut 0,0% chans att vi spelar i SHL nästa säsong, skönt att Lander får mysa på ett år till utomlands iaf, glad för hans skull.
Isbjörnen2: Måste ta Erixon i försvar nu känner jag. Han spelade halva säsongen ifjol med ett ben brutet i foten som mörkades. Han tvingades att spela ändå då vi inte hade några andra backar att tillgå eftersom skadesituationen var ren ... | #Läs mer ·