Janken: Känns annars som att Koskinens återkomst på isen gjort att Styf lyft sig. Har inte tyckt att Styf levt upp till förväntningarna tidigare om man ser till vad han levererat tidigare år. Å andra sidan kan haft en ny roll. Klart är iallafall att han har lärt sig kontrollera humöret.
RocknRolf2: Synd att idioten Kårberg lyckas med sina uppsåt att gå in för att skada motspelarna. Det är ju inte han man skall ringa om det uppstår en kris för människosläktet.
Tycho: Nu är den här matchen slut!! Det kommer inte att bli mer spel! Möjligen ett FBK- mål till nu då! TIK har tappat humöret.... precis som EBK vill!
Janken: och det är till stor del sjöbergs fel att de har gjort det. Nej gör nåt åt domarna nu! de är för dåliga. tänk på att de får 5000 spänn per match!
Dawidovski: Försvarar inte Mandy... Det är vartåt matchen har barkat vi klagar på! Det här är vad FBK vill.... Fardigspelat. Bara bök resten av matchen!
RocknRolf2: Jag försvarar inte Kåberg, tacklingen som kåberg delade ut var väldigt farlig med 1 meter från sargen! Hoppas inte att det blir en massa avstängningar nu bara. Berglund klarade ju sig turligt nog undan med ett litet jack mellan ögonen.
Kronblom: Japp, charas utvisning där var en katastrof! Fast det är nog svårt för domaren att se att det är en timråspelares klubba som är högt uppe, mitt i klubbhögen.
Det kan tyckas vara lite hybrisvarning att komma med negativa synpunkter när vi ligger på 3:e plats i en mycket tuff serie, men what the heck här är 2 saker som jag upplever vara sämre i år en föregående 2 åren: - Vi är inte lika drypsäkra att förvalta en 1 eller 2-målsledning. Det var vi ju kusligt säkra på under stora delar av de 2 senaste säsogerna. - Disciplinen verkar inte vara lika hög i år. Onödiga utvisnigar + gå bort sig å släppa till frilägen känns mer förekommande. Får man mothugg på dessa påståenden?
Som ni ser kan man alltid hitta lite negativa saker bara man anstränger sig ~ ~ \--/
sargad: Neh jag tycker det låter ganska lika som jag har funderat...
Lite dålig inställning vill jag dock lägga till på din lista. Sista perioden mot SSK (bland annat) kan inte ses på något annat sätt än dålig inställning.
Kronblom: Jopp, Berglund slog ut en tand på norgren, fast det var mera en olyckshändelse! men alla har ju ansvar för sin egen klubba. Jag kan nog räkna upp ett antal Timråspelare som också är av (Kåberg, Berglund typ)
Domherrar...
Chef SJÖBERG, Patrik (v)
LM1: WINGE, Daniel
LM2: ULRIKSSON, Fredrik
Det måste vara bättre än en blind tysk utan
flås iallafall...
FORZA TIK......alltid, alltid........