Spännande match, jag säger bara det. HS-juryn är kluven mellan 0 och 3 poäng i omröstningen för närvarande. Jag tror att Kalle K blivit så upphetsad av sitt slagskott som stänkte in i nät att han sätter tre till och fixar segern med 3-2 imorgon.
Jaji, idag ska spöa det där jävla skitlaget från dansbandsland i deras egen satans kaffelåda! Denna dag slipper man dessutom lämna soffan, då Canal+ har godheten att visa Sveriges överlägset bästa ishockeylag på bortaplan i afton... Krossa FBK-asen!!!
fighter: Jag var ju på plats 1-7 matchen därnere i Löfbergs o med det spelet vi hade då i åtanke .. känns poäng verkligen inte troligt...men nu är ju hockey en fantastisk lagsport där det snabbt kan vända o gå också åt rätt håll..kanske 3-3
Vore otroligt nöjd med en pinne ikväll...varför inte av Tenkrat det borde vara dags nu för honom.
Jag var också på plats vid den matchen. Fruktansvärt jobbig upplevelse. 7 gånger fick man höra 8000 pers skrika en rakt upp i ansiktet. Sedan TIK:S håglösa uppträdande. Pinsamt var det.
The great one: Ja laget var nog rätt medvetna om att insatsen då var väldigt O-bra... då dom försvann riktigt kvickt från isen...Sanny tackade iallafall oss om än kort vår lilla TIK-miniklack.
Herminator: Mål direkt? Det hade man ju kunnat se med egna ögon om den här undermåliga tjänsten, som man betalar mer för i månaden än för ett säsongskort och grundutbudet, hade fungerat som det skulle...
El Maco: Passar på att klämma i med ett Bra Robin! efter första perioden. Resolut i egen zon och stilig hantering av Prestberg i mittzon. Sen undrar jag om de fyllt upp Chrippes tröja med någon form av stoppning. Visst ser han större ut numer?
ChriZt3r: Var Pyrret på den? Nästan synd, tycker att backarna kan få fortsätta göra mål från blå. På tiden.
Åke Lund har gjort det han ska. Målet var svårt. Må han få en knäpp och spika igen i resten av matchen. FBK lär gå på stenhårt i öppningen av andra för att ta tillbaka ledningen.
det verkar vara en hyfsad första perre? hur är det med hjärtat,glöden,viljan kommer dom att orka störa fbk jag tror nog att fbk kommer ut i andra som skjutna ur en kanon.
Detta är nog första matchen på sr.se/hockey jag lyssnar på med en kommentator som verkligen lever sig in i matchen, inte verkar allt för partisk. Riktigt kul att lyssna faktiskt :D
Skarin: Jag hoppas att vi tar mins 1 poäng jag med, det är absolut inte omöjligt med alla de nyckelspelarna borta i FBK. Det är även viktigt att ta poäng ikväll så att inte frölunda kommer allt för nära oss i tabellen.