Jensen_12: Jag har antytt att jag skulle kunna tänka mig vara beredd att "slakta en helig ko" om det skulle innebära utrymme i lönebudgeten för att värva hit klassbackar. Men jag har aldrig avfärdat honom rakt av. Jag har tvärtom hyllat hans arbetskapacitet och sagt mig vara villig att vänta tills efter säsongen innan jag summerar intrycken.
dr-nix: Men det viktigaste av allt. Det gäller ju att Tenkrats kedjekompisar också visar upp fart och serverar mer rejäla passningar till killar med fart osv. Det har ju varit si och så med det tidigare. Farten.
Tenkrat kan se otroligt bra ut ibland, det känns som att hans självförtroende fått sig en skjuts iomed målen.. Men det gäller att han orkar hålla igång rören för det är då han är som bäst, den karln är rejält snabb när han har kommit igång.
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.