Laken: "Jag tycker inte alls vi var så dåliga ikväll! Förutom powerplay'et då."
Räkna bort 1:a perioden som inte ens dom var nöjda med, hm räkna bort 2:a perioden då bara målen var det bra med alla dessa frilägen hade vi kunnat tappa in 3-4mål - inte bra. Räkna bort 3:e perioden där vi stannar upp och slutar spela vid 3-2målet och där vi tar kaffe break vid PP't och när vi tar två utv direkt efter när vi jagar mål.
Alltså jag håller med om att man måste bara ta till vara på 5 mot 3, utan undantag. Sedan vill jag veta vem i he.......te som bestämt att 90% av alla tekningar måste göras om, snacka om dötid som går åt, är det bara för att man inte får skrapa vid straffar eller?
Blizzard: Ja han sikta med armbågen ovanför huvudet för att rädda Pikkarainen precis som Skröder gjorde på Sebbe, tur det finns sånna nobla spelare....
Nu är det dags för Per-Erik att fara på träningsläger med spelarna och enbart träna powerplay. Också den mentala biten måste behandlas med avseende på PP, ta in en "skrynklare" som assisterar. Dom är ju urusla i dessa lägen.
pingvin: Nu blir jag sur förra gången jag titta då var det inte uppdaterat så tog förgivet att så var fallet även denna gång men icke, eller ja vet inte -.- skit i allt
Va i helvete kasta handskarna o ta en fajt mot nåt svin hata hata gris fbk. Blir så trött och höra efterblivna bondklacken gapa. Ta hit sonne omg som kan väcka glidar hynning axell b.s
Bragd-Birger: Jag som tycker Styf är långsam på skridskorna men han skulle ju vinna över Jokela med hästlängder! Hans höfter måste ju skurit ihop totalt.
Mentalt har jag slängt ut TV:n genom fönstret. Mentalt har jag pissat i brevlådan hos trappgrannen som håller på FBK. Mentalt har jag redan lagt mig i fosterställning och primalvrålat att alla backar ska få gå hem till Timrå.
Fysiskt sitter jag bara och stirrar rakt fram med tom blick.
Vi tappar matchen, plockar upp den igen som tack skallar vi ner matchen så jävla djupt så den kommer ner i något land jag inte ens vet vad det heter, vi stampar på matchen rullar den i olja och sätter eld på skiten. HUR FAN KAN MAN SKROTA EN SÅN HÄR MATCH, SÅ JÄVLA LÅGT!!!!!
KASTAR BORT 5MOT3 ÖVER 1MIN, SEDAN 4MIN 5MOT4 BLAND DET SÄMSTA JAG SETT FY FAN SÅ JÄVLA BESVIKEN JAG ÄR!!!! DRA ÅT HELVETE MED ALLTING!!!
SEN SLÄPPER VI 5 MOT 3 TILL FBK NÄR VI JAGAR MÅL, JA MEN DE ÄR JU SKIT BRA!
"Niklas Rubin är klar för Kärpät. Foto: Tomi Hänninen/Bildbyrån Kärpät meddelar via sin hemsida att den tidigare SHL-målvakten Niklas Rubin skrivit på ett 1+1-årskontrakt med klubben.
Här måste man nog våga kasta om lite för att få en reaktion från eventuellt PP-bänkade så kallade toppspelare.