1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590751 inlägg · 6217 ämnen

Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13

« · 1412667 Till forumet

Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
Jumbofinal
Kommentera

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-10-13
T T: Ja vilket av lagen vänder den negativa trenden.
Jag är tyvärr pessimistisk just nu...
Kommentera

T T: Skönt att Halonen äntligen är tillbaka. Må han hålla resten av serien!
Kommentera

Timrå Icon: 4.10 på Timrå gjorde att jag tror på TIK imorgon kväll ;-)
Kommentera

RubinCarter: Hahaha! Tänk vad lättövertalad och positiv jag plötsligt blev :-)
Kommentera

Kattgubben: ja . synd bara att efter den här matchen så kan man inte lura sej själv med att vänta bara tills halonen är tillbaka , då djävlar blir de bra . men visst kommer de bli skönt att ha två backar av elitserieklass i stället för en
Kommentera

RubinCarter: Japp in med Max från start :-)
Kommentera

Hrmm, ja, Färjestad är väl närmast desperata - inte lätt att vara regerande mästare och få en sån start på säsongen. Annat är det med Timrå som har vanan inne att hänga på gärsgårn. Det skulle inte förvåna mig om det rasar iväg i morgon. Kan bli en skräckis m.a.o. Timrå måste ha haft maxflyt som vann mot Luleå, och mot ett LHC som kanske var lite formsvagt Mot motiverat motstånd har det varit betydligt svårare. Och motivation lär inte saknas hos FBK, det är nog ställt utom tvivel. Det vill till att hålla emot så länge det går för nog kommer det att storma i Timråzonen i Karlstad.
Kommentera

U137: Det var lika lite tur när vi vann mot LHC/Luleå som det har varit oflyt att vi torskat resten. Vi behöver inte tur för att vinna mot FBK, däremot behöver vi en gedigen arbetsinsats och noggrant spel.
Kommentera

Olle: Hoppas du har rätt. Tur och otur brukar jämna ut sig i det långa loppet. Jag vet att Timrå fick bra kritik framförallt efter Luleå-matchen , mycket p.g.a. det hårda jobbet och effektiviteten. Men har inte lyckats upprepa det som det verkar, i varje fall inte effektiviteten. Eller är det otur att det blev som det blev efter två raka segrar ?
Kommentera

Olle: Ska sanningen fram så var LHC väldigt bleka den matchen . Luleå matchen gav däremot mersmak . Jag tror de krävs både medstuts och hårt jobb i morgon
Kommentera

U137: Äsch vi har väl inte haft något oflyt på hela säsongen, förutom just med skadorna? Även om det iofs börjar bli så vanligt förekommande att man kan ifrågasätta "slumpen" som variabel i den soppan.
Kommentera

RubinCarter: nej nej nej FBK bryter sin förlusttrend mot Tik. är det nåt lag man ska bryta trender så ÄR DET TIMRÅ. stortorsk
Kommentera

Tips: 6-1.
Proppen ur för FBK.
Kommentera

Iphone70: tant Hagos o Fröken Alexandra larsson gör tre var imorgon linkans topp värvningar ha ha. Förutom BACKARNA !
Kommentera

Modano: Förstår inte varför du klagar på Alexander Larsson, finns väl de som presterat sämre än han...
Kommentera

Hur många mål gör backarna imorgon , Modano ?
Kommentera

Olle: vi har ju inte haft några skador på tongivande spelare . halonen och granat är ju inga giganter . de är nåt vi målat upp nu bara för att dom är skadade .
Kommentera

Andersson: Ja lär ju ge 100 gånger pengarna om nån bara träffar MÅL
Kommentera

Andersson: 4 . halonen gör alla
Kommentera

superfalle: Där tycker jag att du har fel, i det defensiva arbetet är dom enormt tongivande i jämförelse med vad vi har på isen i dagsläget.
Kommentera

Laken: Måste hålla med dig. Tycker han bidragit med mycket fart och energi, till skillnad från de flesta andra.
Kommentera

Laken: Nä vadårå ? Alexandra skulle ju vara en poängmaskin.Säger ju allt då Huddinge lekte med norska mästarna vilken klass den ligan har.Robinsson ja allsvensk klass möjligen.
Kommentera

Laken: mata inte trollet.
Kommentera

pefr: Dröjer inte länge innan trollet äter upp sig själv..
Kommentera

superfalle: När du skriver så minns man matchen när Styf nätade 3 gånger hemma mot Mora lockoutsäsongen.
Fn' unbeliavle.. but true so true.. (c:
Kommentera

Modano: Robinson är de närmaste en back Timrå har . De är nog otroligt svårt att dominera då man har så fantastiskt dåliga spelare brevid sej . Inte vågar man göra nåt framåt och spelet i egen zon blir ängsligt . Robinson i rätt omgivning skulle nog vara en strålande back . Samma med vampola . Tänk han med något vettigt brevid sej . Han skulle äga elitserien
Kommentera

superfalle: Japp Vampola är för bra ingen hänger med av Gubben pärrs o seg törst pikken
Kommentera

Modano: du är inte så imponerad i år va ?
Kommentera

Andersson: Nej vem är det sen sundsvallslinkan lekte bort alla pengar du T ?
Kommentera

Modano: Det är svårt att förstå vad du menar när du inte använder punkt.
Kommentera

superfalle: Vampola är nog den bäste spelaren som kommit till elitserien på 6-7 år ?
Kommentera

bobrov: nja . de vet jag väl inte men visst fan är han riktigt bra .
Kommentera

hubbenorlen: Blev inte M-Trollet avstängd i den här boken?
Jag skulle inte sakna den lille fan i alla fall.
Kommentera

superfalle: helt rätt, faaan va rätt du har. syn bara att nte fler tänker så
Kommentera

Får redan nu gratulera er till tre enkla poäng

Kommentera

pefr: Samma tidning påstod igår att Torp skulle spela...
Kommentera

Svanru: hahahaha du är rolig du, skulle tippa att fbk tar detta med 4-1, tyvvär!
Kommentera

Ikväll blir det ett slagfält i Karlstad. Jag tror Timrå vinner det slaget.
Kommentera

Burkmat: Torsk 5-0, 2 knäskador och Vampola bryter benet.
Kommentera

Jockz: låter mer troligt iof, men va fan, hoppet är det sista som överger en Timråit.
Kommentera

Jockz: Det bara stinker FBK vinst.
Kommentera

Johnny Bravo: Det är väl klart att FBK vinner idag. Eller det är högst sannolikt iaf. 10-0 och den dåliga trenden bryts mot laget som alla bryter sina trender mot.

Ovanstående speglar ungefär den mentalitet jag har när jag sätter mig framför teven ikväll. Förhoppningsvis blir besvikelsen inte lika stor.
Kommentera

Johnny Bravo:

Kom igen nu för fan och tryck ner FBK längst ner i skiten. Ni har absolut chans och vinna. Torsk idag för FBK och Czarnecki får foten.
Kommentera

Olle: Klart FBK tar sin första trea mot oss. Varför ska trender brytas liksom? Vi får pisk med 8-0. Hyvönen gör alla mål.
Kommentera

mattias - 74:
Ja, han sitter nog inte lika säkert som vår huvudtränare gör! :)
Kommentera

Dream Team: Förmodligen kommer perra att skicka Vampola av banan också efter att han tagit nån onödig utvisning och sen får han sparken imorn. Allt enligt någon gudomlig plan.
Kommentera

mattias - 74: Själv känner jag ingen oro för läget, och ännu mindre efter set LHC-FBK...då experterna talar om svenska mästare....faan Timrå har lika många poäng, och måste ju ha lika stor chans och vinna sm med då...ha ha
Kommentera

Halonen är tillbaka , de blir tryggt igen i egen Zon . Vi kontrar in 2 puckar (Röymark och Pärssinen)
Kommentera

Andersson: Jasså . De räcker med en back för att styra upp tre backpar
Kommentera

« · 1412667