2 timmar och 15 minuter till vi möter Nationens hockey suveräner(skratt) och vi är ju årets bottengäng så att det ska bli kul att se hur toppen står sig mot botten. Jag hoppas bara inte influensan ska få oss på fall ikväll. Jag hoppas att både Koivonen och Wallenberg kan lira. Synd bara att inte Jindrich har fått vara med och visa upp sig än. Jag hoppas på att Kapanen spelar lika lysande ikväll och att vi är lika framgångsrika i power-play. Vi får inrikta oss på att spela försvarshockey(Drillo) och köra kontringar. Jag hoppas att de sjuka kan spela ikväll.. Så kom igen TIK så tystar vi HockeySverige ikväll genom att slå FBK=Nationens Hockey Suveräner.. Kom igen TIK kom igen.. Älska TIK i med o motgång ALLTID.. Kötta o Kämpa TIK i 60 min.. Lall On Lall On..
SMÅLAND: TIK är bättre på offensiv hockey.. drillohockey passar inte TIK.. jag tycker iaf det.. någon webbradio ?? nej jag tänker inte lyssna på comhem.se..
dr-nix:Jag vet,men de kanske skulle börja med drillohockey.....långa puckar och bara att åka...se på GIF Sundsvall...drillofotboll och de ligger 6 i Allsvenskan..
SMÅLAND: >Vi får inrikta oss på att spela försvarshockey(Drillo) och köra kontringar.
Tror inte att det håller... Som jag ser det ligger TIKs chans i att satsa frammåt. FBK är betydligt bättre på att anfalla än på att försvara sig. Tror på FBK seger med 4-3.
SMÅLAND: Oklart om norska landslaget kör zonförsvar men hur som helst så liknar inte GIF Sundsvalls spelsystem det norska med avseende på anfall.
Giffarna försöker ställa om fort från försvar till anfall och spelar igenom mittfältet medans norskarna spelar boll på höjden. GIF Sundsvall har ingen spelare i startelvan med de kvaliteer på huvudet som krävs. Dennis Östlundh har ju gått skadad halva säsongen och inte spelat många matcher från start. Normannen Øyvind Svennings inhopp ger möjligheten med långbollar på höjden men som du kanske lagt märke till sitter han oftast på bänken när matcherna börjar.
dr-nix: Nä,jag har lagt av med att läsa tidningen de skriver bara skit om TIK.. Jag bojkottar Canal Digital som inte visar FBK-TIK ikväll.. Tyvärr så är vi redan på förväg utdömda,men snart så visar det sig att de har haft så fel....efter ikväll älskar alla TIK när FBK har besegrats....
SMÅLAND: Lalla på bara... nu ska det avgöras... och du har rätt i en sak.. ni har allt att vinna. slå experterna på fingrarna och alla väntar sig att fbk vinner... och allt annat är en stor nyhet. Jag hoppas verkligen Timrå är med och leker i semifinalerna till slut. Skulle vara mycket kul, men borta mot fbk får ni allt tufft... Söderström är tillbaka...
El Maco:Det Citatet heter väl egentligen snabbare än flugan skiter? Hade inte tänkt att följa matchen på Swehockey måste ställa upp för polarna vett du!
Nike89: Försök att vara restriktiv med klipp-och-klistrametoderna från swehockey.se. Vi som är intresserade tar del av innehållet från orginalkällan och upphovsmannen.
bar mofftak: Sjukt egentligen; det gnälls ganska friskt om Timrås spel under matcherna här inne (ingen nämnd, ingen glömd). Forechecken klickar inte, passningsspelet är bedrövligt, defensiven obefintlig och slarvigt, anfallsspelet är trubbigt.
Jag hoppas bara inte influensan ska få oss på fall ikväll.
Jag hoppas att både Koivonen och Wallenberg kan lira.
Synd bara att inte Jindrich har fått vara med och visa upp sig än.
Jag hoppas på att Kapanen spelar lika lysande ikväll och att vi är lika framgångsrika i power-play.
Vi får inrikta oss på att spela försvarshockey(Drillo) och köra kontringar.
Jag hoppas att de sjuka kan spela ikväll..
Så kom igen TIK så tystar vi HockeySverige ikväll genom att slå FBK=Nationens Hockey Suveräner..
Kom igen TIK kom igen..
Älska TIK i med o motgång ALLTID..
Kötta o Kämpa TIK i 60 min..
Lall On Lall On..