roger_sundsvall: jo verkligen och... en kille som kunde få de allra flesta motståndarna att släppa fokus på sitt egna spel och hellre vilja säga fula ord och tacklas...
JoseGonzales: Nej, det är INTE blåst, syns klart på reprisen. Helt ofattbart att det inte döms mål, eller ens rings på, skandal i en sån här viktig match.
Sputnik: Jag tycker också det ser ut så men videodomaren kollar automatiskt sådant och ringer ner om det är mål. Så jag tror det är blåst före men det är nog inte med många hundradelar. Förändrar inte faktumet att det är helt fel.
JoseGonzales: Kollar man reprisen har han inte ens blåst inna pucken är i mål. Kollar man repris som man gjort frenetisk innan detta så hade det blivit mål.
roger_sundsvall: hoppas spelarna är bättre än oss på att släppa sånt och gå vidare. Jag kokar sönder tv-soffan med allt jäkla oflyt. Hoppas de kan fortsätta tugga på och få mer utdelning för nu känns det som betydligt hetare lägen än senast
Simmalugnt: och studion bara låter det hela passera, man låtsas inte om cirkusen helt enkelt. Löven får studsmålet i förra matchen och vi får ett korrekt mål bortdömt, marginalerna är inte med oss nu.
Känns som att kommentatorerna bara vifta bort den tidiga avblåsningnen innan Lundin tryckte in returen. Hade det varit Löven som fått det bortdömt så hade det nog stötts och blötts enda in i absurdum