Måste säga Walsson växt i mina ögon. Respektfull när han står och pratar med Ante och gör en fin hälsning med Dahlén när han får priset som bäste spelare. Fortsätt så Walsson. 👍
VI Ä TILLBAKA 😍😍😍 Dä rinn lätt ikväll rabbuslingar 🙏🙏🙏 Vi ses i Oskarshamn i premiären!!!!🥰🥰🥰 VI Ä ” THE BIG RED MACHINE ” Nu åk skägge åt helvete 😅😅😅 Skål tamjefan 🍹
Bj?rgen S?lle: 51-21, 39-18, 42-24, 32-24 & 40-11. Där har du skotten i de 5 matcherna, spelmässigt en kross ifrån starten. Notera att största skottskillnaden ligger i game 1, alltså den match där covid inte bör ha märkts av än. Ja, klart det kan ha haft bredare effekt på Löven efter omstarten, men i slutändan är det ändå tydligt att spelet ägde Timrå, covid eller ej.
VI Ä TILLBAKA 😍😍😍 Dä rinn lätt ikväll rabbuslingar 🙏🙏🙏 Vi ses i Oskarshamn i premiären!!!!🥰🥰🥰 VI Ä ” THE BIG RED MACHINE ” Nu åk skägge åt helvete 😅😅😅 Skål tamjefan 🍹
Tarasov: Tackar! Ta er upp nu så får vi se till att stanna kvar denna gång. Vi måste ju visa hur ett riktigt derby ser ut i SHL. Med folk på läktarna givetvis. 🙏
bar mofftak: tacka corona.. har självt levt me skiten i par veckor nu o man e fan "game over feter 5 min trots man sover 16h /natt... jag säger inte löven hade chans men nog fan är de bättre än såhär... alla lag i allsvenskan hade liksom gjort de bättre än de vi fick se av löven...!
The great one: RV har alltid varit ett löst sammansatt kompisgäng som haft ett gemensamt intresse för läktarkultur. Det finns ingen ingångsrit eller medlemskap, RV existerar bara på läktaren - därav en läktargrupp.
Fortsätt så Walsson. 👍