1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

586482 inlägg · 6217 ämnen

Finansiärerna



Finansiärerna
Japp!!!, då har Hockeyn av Ano 01-02 smugit sig igång, lite försiktigt med SAIK och NSK, Personligen var jag bara på saik matchen, J-ligt bra tillställning inte så mycket lulul utan bara pang på, och inga reklam kåta finansiärer hade behov av att visa upp sina föremål i period pausen, Inget över drivet men hur j-la länge dröjer det innan man ska tvingas titta på en flicka som springer omkring och visar näverkorgar i pausen, med största entusiasm i tron att 5000 pers, åkt till ladan för att titta på några j-la näverkorgar,,,,,,,, Och den j-la reklam uppvisningen hur löjlig är den, iaf, jag visste tidigare att det fanns ett märke som heter Volvo, och Audi, och vill jag köpa en sådan så går jag på affären och hur många har råd att köpa dessa saker dom visar upp??? Jo dessa finansiärer, vi vanliga bönder på stå har f-n inte råd att slänga ut 300 papp för en folkvagn av senaste modell, kan inte gruppen för inbördes beundran, visa varandra vad dom har att komma med, i vipp logen finns väl overhead där med, så få jag äta min kokta med bröd ifred för 10 spänn så jag får i mig energi så jag klarar en period till..
Kommentera

« · 4220