Tycho:
Med tanke på de hjärtlösa inställningen på isen så undrar man ju vilken lekpappa man skall bjuda in den här gången då? För Stormareeffekten klingade av snabbare än beräknat, och vad beträffade attitydspriset kanske det skall delas mellan Lander, MPS och Challe.
En tränare som i alla fall skriker ut sin frustration över spelarnas oförmåga att hålla sig till nån som helst game plan över huvud taget.
Och två nittioettor som ytterligare en match är bäst på plan. Vilket i mina ögon är ett världsrekord i underbetyg till den övriga truppen.
Min lösning är en ny röst i båset även om jag vet den är kortsiktig och ofta föga lyckosam. Men jag bävar verkligen att fortsätta utan att göra någon förändring.
Stora problemet med försvarsspelarna är väl att två de backar som normalt ska vara 7-8 får spela 5-6 nästan alla matcher.
Sen saknas det en center till förstakedjan, men det har jag ju skrivit tidigare.
Resten av forwards har visat att de kan vara bra i ES, men varför är de inte det nu?
Intressant att du pratar om att följa gameplan, för där känner i alla fall jag att jag har svårt att veta om spelarna följer Challes gameplan eller om de inte gör det. Det vet nog bara de runt laget eftersom vi inte vet hur Challe tänkt att vi ska spela.
Men en sak är säker, som de spelar nu kommer det inte bli annat än ångest resten av säsongen...