Tom Topp: blir ju också avbrott både vid PP och BP så att pressen avtar bitvis är väl ok. Tycker man har bra koll på Brynäs i egen zon, det var nån ströchans dom hade denna period. Tycker vi hade bättre spelvändningar i andra, snudd på ett par frilägen men spelarna har ju inte skärpan ännu, det är tydligt.
Visst är det kul för Hälsingland o få se timrå ik o riktigt hockey men det vore kul om denna match kunde ersättas med ett derby mot Sundsvall istället första som händer på säsongen. Sedan nytt derby i SCA cupen.
Öndulat: Jag kmr inte orka ha både Modoiter och nu även Brynäsare som klagar på domaren varenda gång ngt går emot dem. Nr 1 och 2 på domarklagarlistorna. I övrigt bra period av oss.
Brynäsaren05: Nog för att ni var i HA ifjol men inte ens ett blindstyre kan väl ha undgått diskussionen om att det aldrig är den tacklade spelarens fel enligt domarna vid tacklingar bakifrån. Jag menar, i en diskussion använder man öronen, inte ögonen.
Brynäsaren05: men sluta va så jävla enögd. Han hade fullt sjå med att få kontroll på pucken. Full tackling, det hade det varit även om det var en timråspelare som tacklade en brynäsare
Kerstin_k: Tycker ändå försvarsspelet ser rätt ok ut. Bra boxplay men där verkar inte Brynäs riktigt ha hittat några linjer så vi får en del gratis där. Det är väl han Juice i Brynäs som har testat Johansson mest.
Kul att kommentatorn (som mest körde HA ifjol va?) pratar om Brynäs alla ”poängkungar” från förra säsongen. Ja jo men det var ju en helt annan liga.
Mappe: Jag åkte på den där Olli-pandemin.. Hejar på ett annat lag i Allsvenskan, men blev nyfiken på laget med denna tränare efter att ha sett några klipp här och där först. Sen började jag att kolla på YouTube på lagets träningar och ... | #Läs mer ·
Många chans..Dallas fri..!!
Tur dä bar träning!!