1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

587687 inlägg · 6217 ämnen

Försäsong 2024

« · 2729181 · » Till forumet


Sv: Försäsong 2024
Nisse på Mon or: elegant 0-1
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
erathoo: Imponerande power play. Minst sagt.
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
FAN va snyggt!
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Pp nu har man träna
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
JonteD: dan sått en'
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Nisse på Mon or: Där hade vi en solklar femma!!!!!🤬🤬🤬
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Snyggt 0-1
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Nisse på Mon or: Det lovar mer.

Nu. Päpä!1!!
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Nisse på Mon or: Om vi kommer våga pressa så här på bortais. Då är jag spänd på att se hur spelarna svarar upp på en välfylld lada med energin de får av publiken!
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Det ser riktigt fint ut...
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Labban: Hållander ser spelsugen ut! Hoppas han kan fortsätta rida på vågen hur han avslutade förra säsongen. En av, om inte den bästa forwarden i serien i så fall!
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Turkiska Tiken : Tror vi vunnit varje tekning också
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Rip Kirby: Ja det var de ja reagerade på också
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Andersson: Alkoholprocenten är rätt hög om man säger Lyttinen ;) Självklart Lyytinen!
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Hoppas att man kan jobba för att få till en matchtröja som något sånär liknar denna försäsongs tröjor. Riktigt snygga
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
erathoo: Ta de lungt! De här e ju de andra bra motståndet vi möter 💪 kommer att bli en bra match!!🇺🇿🤠
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
erathoo: lite problem har dom allt Masarna med våran " in your face " hockey....
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Vi... jagar verkligen livet ur de stackars leksingarna i början.
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
erathoo: Checkar hårt och vinner puck. Kul å se.
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
erathoo: märkligt, men det känns lite nervöst i magen....på en försäsongsmstch....😎
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
SMÅLAND: det var väldigt lite folk i Åsa nisses lada
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Bara en snabb fråga : Är det Lyttinen eller Lyytinen som gäller ?
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
The great one: Bra att dom ändrade, 2 minuter boarding köper jag rakt av.
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Ska detta vara nivån i år på bedömningen? Det blir värre o värre för varje säsong. Patetiskt.
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
SMÅLAND: nu få vi träna BP
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Änna in i kaklet ikväll rabbuslingar 💪💪💪
Låt dä rinna lätt i strupuslingen 🥳🥳🥳
Halleluja 🙏🙏🙏
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
roger_sundsvall: Förutom TV4 Play sänds den även på TV4 Sport Live 2
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
danke 👍
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
roger_sundsvall: TV4 play
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
vilken kanal går matchen??
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
mikenomad: Lysande Sickan!! :-)
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
mikenomad: varför stanna där? om vi lägger arenan direkt i övik kan vi påriktigt konkurera ut modo tids nog!
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Turkiska Tiken : Eronen har steppat upp rejält och får han dessutom igång sitt vassa skott så är han en klar 4 i min värld iallafall!
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
kulltorp: Ni tänker för snävt härinne, det gäller att tänka utanför lådan (ladan) och lite progressivt. Arenan ska naturligtvis placeras i Härnösand. Förutom att det passar mig som jobbar där så vore det dödsstöten i slaget om Härnösand. Då erövrar vi den stan för gott (det är ändå på väg, är mest gamla stötar däruppe numera som håller på syskonskaran). Vi tar oss in i fiendelandskapet och mutar in ett större område söder samt västerut. Samtidigt som vi sneglar ytterligare lite norrut. Härnösand har inte mycket av intresse förutom Technichus (ja jag vet, det kommer ett flott hotell snart), de skulle ta emot oss med öppna armar 😀
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Synct: Att Eronen ska vara så dålig som ifjol är inte troligt i min värld. Nånting måste ha hämmat honom, förmodligen skadan han drogs med. Är dock inte speciellt förtjust i honom om jag ska vara ärlig, MEN, så tror jag han mycket väl kan höja sig till att vara en stabil SHL back. En toppback hos oss möjligtvis, men inte någon toppback i ligan.

Svensson i sitt bästa jag är en 3a. Bättre med pucken än både Erixon och Didde i egen zon.
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Turkiska Tiken : Aha, jag tolkade det som att det var en motion med ett förslag som skulle upp på bordet med kommunen
Jag kanske skapade ngt som inte fanns, i min egen Timråvärld.
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
kulltorp: Tror det var nån privat som kommit med förslag bara.
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Per HApps: Det var ju ngn här på hockeysnack som la ut en skiss med planerna.

Orkar inte leta i rullorna.
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Andersson: försäsong är försäsong, men han har varit riktigt bra hittills!
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Synct: Ifjol var ifjol och försäsong är försäsong . Men ja , jag hoppas att han motsvarar 4 denna säsong
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Andersson: "men hur får du Eronen till 4 ?"

Eronen är förlåten, en ny backgeneral, snudd på 5 där. Så har det låtit härinne innan omgång ett ens börjat.
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Zoogin62: Svensson är gränsfall på 3 , men hur får du Eronen till 4 ?
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Andersson: Eronen 4, Svensson 3.
Ifjol va ifjol!
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Samtliga backar ( utom melander ) fick 3 getingar av Expressen , kanske lite generöst . Skägget och Didde är väl 2,5 i min bok och Eronen en svag tvåa baserat på ifjol
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
kulltorp:
Länk på det tack !
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
J F K: lösningen är väl egentligen av/på-fart direkt från e4 till hallen. Det kostar för mycket för att någonsin hända dock.
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
KHKmoonarn: Jag tycker absolut inte hallen ska flyttas till Sundsvall! Det vore ett helgerån.
Däremot tycker jag att den skulle tjäna på att ligga smidigare till för både kollektivtrafik och med bättre tillfart/utfart. Helst promenadavstånd till centrum, men det kanske inte går att åstadkomma.

Jag har flera gånger undvikit åka till Timrås ishall för en derbymatch för att det är så bökigt om man skulle vilja äta en bit mat innan eller för att man vet att man kommer fastna i bilkö på vägen därifrån. Hade jag kunnat ta tåget till matchen och fått en bit mat mellan stationen och arenan hade jag gått betydligt oftare.

Jag vet att journalister poängterar hur vackert vår arena ligger nere vid havet, men är nog rätt skitsamma. Närheten till centrum och enklare transporter är betydligt viktigare. Vem fan tittar på vattnet när det vankas hockey???
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
nils: ja, man skulle ju behöva bygga om rätt mycket, eller lägga hallen mer mot Ljustadalen-hållet kanske.
I grunden tycker jag arenan ska ligga där den är. Är mest emot att den ska hamna i Sundsvall.
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
Ett större samarbete mellan Sundsvalls och Timrå kommun vore bra. Dom flesta i laget bor väl i Sundsvalls kommun och betalar skatt där!
Kommentera

Sv: Försäsong 2024
nils: resten av birsta kan lika gärna ha stängt, ingen kommer komma fram ändå.
Kommentera

« · 2729181 · »