1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590666 inlägg · 6217 ämnen

Försäsongen 2014

« · 1625695 Till forumet

Sv: Försäsongen 2014
Men nu tror jag... 200 spänn för en ståplats på SCA-cupen i Gärde!
Kommentera

Slut, tydlig skillnad på lagen (minst sagt). Lantz var bra, men då ska man tänka på att Östersund inte direkt var någon utmaning för honom. Pettersson såg bra ut, men det gjorde han iof också förra försäsongen också fast han såg mer rejäl ut som att han blivit lite större rent fysiskt.

Kommentera

SMÅLAND: fortfarande 3-0 till Timrå, PP för Östersund just nu dock.
Kommentera

Vad står de i matchen??
Kommentera

Jockz: 3-0 Emil B. Verkar ju gå enligt beräkningarna det här. ÖIK ska ju inte ha en suck trots att det är tidigt på säsongen. Hoppas det rullar på. Att få igång målskyttet på försäsongen är förstås viktigt, detta för alla spelare.
Kommentera

Jockz: 0-3! Det ser stabilt ut för att vara i augusti...
Kommentera

2-0 EmilP
Kommentera

Hahl Bundy:

Jaji, den Amen tackar man för! Angående kvällens TV-sport faller mitt val på Helsingborg vs Elfsborg i Cmore, även om jag knappt kunde bry mig mindre...
Kommentera

DJ Hemp: Hörrödu! Amen på den.:)
Kommentera

dr-nix:

Håller med om att det är dyrt med hundra balobas för en träningsmatch. Dessutom mot halvmediokert motstånd. Fast elitserielagen har väl ingen behållning av att möta oss i nuläget och de mer intressanta allsvenska lagen i söder föredrar väl geografiskt attraktivare motståndare. Jag har nog ännu inte till fullo tagit in att vi inte tillhör den där skaran på 10-12 elitlag som alla vill möta. Timrå klingar nog alldeles för vackert i mina öron för att man ska fatta att vi bara var Sveriges 20:e bästa lag förra säsongen...

Kommentera

Matcherna i Östersund streamas, 99 spänn styck var inte direkt billigt men lär nog inte hindra mig iaf. 

Kommentera

Bra att Pettersson får chansen som center. Sedan tycker jag det är intressant att han nämner John Westin. Känns som ingen förväntar sig något från honom och då kommer tränaren och säger att han stuckit ut när han får frågan om någon överraskat på honom.
Kommentera

Försäsongen 2014
"Timrå har under en lång tid varit en SHL-förening och dragen sitter kvar, både organisationsmässigt men också med träningsupplägg."
Kommentera

« · 1625695