1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

590920 inlägg · 6217 ämnen

Försäsongsmatcher 2020

« · 2078941 · » Till forumet

Sv: Försäsongsmatcher 2020
Otto1: Timrå tränar på defensiven ikväll. Vi stäppar upp i tredje och sätter ett par kassar bara för att. Timrå ser starka och placerings säkra ut.
Låst ämne

Tom Topp: Fortsatt dåligt framåt förutom i 5 minuter men bättre bakåt .Ribbträff och stolpträff för Modo
Utvisningar förföljer Timrå .
0-0 i målprotokollet .
Låst ämne

Clay.2: Nu päpä Timrå. Sätt ett mål nu då..
Låst ämne

RasmusVS: Tror han är far till alla modospelare..
Låst ämne

Utvisningar hela jävla tiden
Låst ämne

kulltorp: Det är som att läsa modosidan när man lyssnar på karln!
Låst ämne

Tom Topp: Skitmatch. Say no more.
Gillar dock inte Hardegårds nonchalans på andramålet.
Ohre outstanding i Timrå.
Töm å glöm!
Låst ämne

Tom Topp: Sture förstörde hela matchen!
Låst ämne

Tom Topp: jajaja, Modo måste ju få vinna ibland oxå. Annars fick jag en känsla att Timrå inte gick för fullt framåt. Förutom sista 5 min.
Låst ämne

Tom Topp: 0-2 släppte Hardegård till Sebastian Olsson. Sett över matchen har Timrå mycket att jobba med...jävla massa utvisningar...inte mycket att hurra för...
Låst ämne

kulltorp: en halv match i boxplay. Följer samma mönster som alla andra försäsongsmatcher man sett i år. Zebrashow hela försäsongen.
Låst ämne

Tom Topp: Rättvis seger ändå för MoDo MoDo inte alls bra men störde Timrå ändå , Timrå kom aldrig till ,bra bakåt och Ohre trygg .
Vad fattades ?
Låst ämne

Så jävla dåligt, helt utspelade, inget kämpa, riktigt uselt. Jämfört med förra matchen är det som natt och dag, man kanske borde köra uppsättning som då. Fler kedjor/femmor som var alerta, ja det finns att jobba på.
Låst ämne

Passningspelet såg inte bra ut,många har svårt att spela på blad lite dålig kvalite..
Låst ämne

Tikkare: slarv,slarv, slarv! Bara Ohre, Albin Carlsson och till viss del Dahlén som får godkänt.
Låst ämne

kulltorp: verkar som Hardegård ramlat in i gamla gängor.
Låst ämne

Hockeyoraklet: Jag tycker man kan sluta ge domarna direktiv på vad de ska va extra hårda på och låta domarna dömma matcherna själv ut efter hur sitautationerna ser ut.
Det verkar som att man kommer ta utvisning på minsta klubbkontakt iår och nu pratar jag inte om den här matchen utan generellt.
Låst ämne

Tack för bra match och ett helt jäkla gäng köpts fiktiva biljetter. Bitter, inte jag heller.
Låst ämne

Villervalla: De var kanske tur att man var fiktivt på plats idag 😉
Kul med en stabil Ohre i alka fall. Under de 1 o halv säsong han varit med denna sejour har haft mycket hög lägstanivå... Känns bra.

Att göra en plattmatch på försäsong är inget att haka upp sig på men att bli nollad..... Känns inte bra.
Låst ämne

Rallarn: När du skriver klubbkontakt, vad menar du då? Klubba mot kroppen eller klubba mot klubba?

Almtuna och Kristianstad höll ju på och slashade på klubbor hela förra säsongen. Det är oerhört effektivt mot skickliga spelare samtidigt som det just förstör för den vackra hockeyn. Så om det är vad som börjat tas för, så är jag helt klart för det.
Låst ämne

Gav upp matchen efter 2a, av kommentarerna att döma missade jag inte mycket. Träningsmatcher är...inte da shit.
Kul för modo att få vinna i a f. Det kan dom få göra en gång till, men sen kör vi.
Orren såg stabil ut iaf, av det jag såg. Hoppas han fortsätter göra lika rejäla inhopp i vinter som i fjol.
Låst ämne

puffe: Tills Timrå vinner hemma mot MoDo fortsätter jag köpa 'soffbiljett' hos Er när vi möts. Men förhoppningsvis kommer en dag när man kan sälja riktiga biljetter igen
Låst ämne

Freddan..."det är tufft om platserna". Vadå? 12 fw och 8 backar. Alla har väl given plats i laget mer eller mindre. Eller ska någon junior utmana?
Låst ämne

Bragd-Birger: Ja laget var inte där idag.
Anade ugglor i mossen när Freddan sa efter en träning att passningsspelet varit dåligt. Tyder på ofokus.
Men varför dra ngr slutsatser efter en träningsmatch,.som Leksingen sa...
Låst ämne

Nisse på Mon or: Reagerade på det också, men antar att han menar platserna i kedjehierarkin.
Låst ämne

RasmusVS: kan hända...men när Hardegård halvhjärtat åker hem vid 0-1 och Sebastian Olsson av alla skrinnar i kapp och nätar i tom bur, då är han säker på sin plats...då finns inte viljan.
Låst ämne

SMÅLAND: Hockeyförbundet har nu satt regler för matcher som corona drabbas .
Finns att läsa på Hockeypuls bla..
Låst ämne

Clay.2: Regler ang NHL-lån också.

Ni har även satt upp ett slutdatum för detta?

- Ja. När camperna sätter i gång. Vi har nu satt den 15/11 som nuvarande gräns för dessa lån.
Låst ämne

Otto1: För dessa lån blir det ca:10 -15 matcher , på ont eller gott ?
Om dom inte sedan tar en plats eller av någon anledning i AHL eller NHL och inte blir kvar där så har dom ett lag att spela i här i Sverige dit nu har lånats in .
Bra för dom lagen måste det vara .
Det förgyller HA och SHL så att säga .
Låst ämne

Otto1: Ja men då börjar det då... utrensningen för några månader. Sånt svetsar ju samman lagen, bygger laganda!
Låst ämne

Hahl Bundy 2.0: känns skönt att vi har ligans mest erfarna sportchef! 👍
Låst ämne

Tom Topp: Sanny L. i Sportexpressen...
Låst ämne

Tom Topp: Ja, apropå SSK så undrar jag hur lång erfarenhet Kantotkungens son har som sportchef?
Nubben har några år innanför västen ju.

Nä, deäju freda så jag får göra som Småland och sätta en knapp i västen ;-)
Låst ämne

sargad: Dom verkar totalt fartblinda, in Nubben vi trust!
Låst ämne

Tom Topp: Ett par timmar kvar nu. Hur är känslorna inför ikväll?
Låst ämne

Kvällens lag

J.Johansson (A.Ohre)

J.Dahlén - J.Blomqvist - S.Hartmann
P.Svensson - F.Westerlund

M.Madsen - A.Lundin - J.Lööke
A.Carlson - J.Carlsson

V.Lodin - C.Liljewall - E.Walli-Walterholm
M.Hardegård - J.Ragnarsson

H.Reinhardt - J.Boyce - J.Lindholm
W.Eckmyhl
Låst ämne

Puckat: Kvällens laguppställning ser väldigt intressant ut!!
Låst ämne

Puckat: spännande! 3e och 4e är precis som jag vill ha dom. Ska bli spännande att se Dahlén med Blomman. Tror dock att Lundin och Lööke kommer spela i första så fort som säsongen kommer igång.
Låst ämne

Puckat: En förstalina helt i min smak
Låst ämne

Puckat: Vinst med 4 -1 ikväll .
Låst ämne

Är vi det enda laget i hockeysverige som inte fått i ordning på matchställen än? Känns oseriöst att glida in i SCA-cup utan riktiga nummer och nått jävla reservställ, men man får väl vara glad om nyförvärven får egna nummer/namnskyltar innan slutspelsdags.
Låst ämne

Synct: Mora har också försäsongs-ställ, liksom i stort sett alla lag skulle jag säga.
Låst ämne

Rallarn: Jasså? Var nästan helt säker på att alla lag i SCA-cupen brukar ha rätt nummer och ställ inför säsongen. Nya ställ med rätt nummer, fast utan reklam.
Låst ämne

Så här långt inte många rätt...
Låst ämne

Synct: Säg så här... inte är man direkt imponerad av spelet än så länge.
Låst ämne

Blev det utvisning för det där? Kallas det där tackling?
Låst ämne

Nisse på Mon or: inte mycket som stämmer riktigt skitspel ...utvisning på utvisning
Låst ämne

rabon: Ja jag vet inte vad jag kollar på om domarna tar såna här utvisningar.
Låst ämne

Nisse på Mon or: ännu mer utvisningar...
Låst ämne

Ha ha ha ... vart hittade domarna den där slashingen? Inte ens på reprisen såg man den
Låst ämne

« · 2078941 · »